|
*SOLGT* Xiaomi Mi Box S 4K medie afspiller |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Oil2bias ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 211 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-December-2020 kl. 12:06 |
4K Ultra HD streaming medie afspiller. I perfekt stand.
Understøtter 4K/60fps, HDR10, Dolby og DTS audio. Indbygget Chromecast ultra og Google assistant. Der medfølger, fjernbetjening, Hdmi kabel, strømstik, original emballage og kvittering fra 27.9.2019. Kr. 350,- + evt. forsendelse. Er i Ringsted. Vh. OP Redigeret af Oil2bias - 07-December-2020 kl. 12:41 |
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ikke for at ødelægge din salgstråd, men en splynteni med 2 års reklamationsret koster 449 i Bilka, så du skal nok lidt længere ned i pris
|
|
![]() |
|
Oil2bias ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 211 |
Åh nej. Ikke igen.....
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10581 |
Den har du bestemt selv været ude om. Jeg tror de fleste købere undersøger nyprisen inden de køber brugt. Det bør en sælger også gøre inden han sætter en ting til salg ![]() Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
KristianL ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-September-2008 Sted: Vanløse Status: Offline Point: 75 |
Altså, jeg så annoncen og tænkte at jeg godt kunne bruge sådan en. Så jeg søgte lidt på specs og fandt den i Bilka og købte den der.
Så det er vel fint nok at man kommenterer prisen, hvis den er lidt skæv.
|
|
![]() |
|
Åh nej, ikke igen........
|
|
![]() |
|
JaAndersen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-November-2009 Status: Offline Point: 805 |
250kr plus porto?
Forudsat der kan installeres Disney+ på den
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Der er Disney+ App til Android TV OS.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |