|
Solgt: Xtreamer Pro |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
betho ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 318 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-Februar-2013 kl. 17:21 |
Jeg har en Xtreamer Pro til salg ex HDD. Plads til 2 interne HDD på op til 4 TB. Afspiller næsten alle filer inkl .MKV. Kan køre via WI-FI, hvis du køber en dongle til. Dog kræver god streaming kabel. Sælges grundet opgradering til NAS server. Boksen er købt 03.06.11 i Elgiganten = ca. 3 mdr. reklamationsret tilbage. Kvittering haves. Jeg har ikke original emballage længere, grundet en større flytning. HBO: 500 kr. Vil helst have den bliver afhentet i 8700 Horsens, men kan godt sendes, mod betaling af fragt. ![]() Redigeret af betho - 20-Februar-2013 kl. 14:52 |
|
![]() |
|
pdrhan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1343 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Og så den klassiske i en salgstråd.....Hvor befinder "dyret" sig henne....dette er jo en go´info at have hvis den skal afhentes.....
![]() |
|
SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+
----------------- Kastrup/Amager |
|
![]() |
|
betho ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 318 |
Du har så evig ret...
![]() |
|
![]() |
|
pdrhan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1343 |
Tak....øv det er i Horsens...havde håbet lidt på den var på Sjælland...kunne godt bruge den!
|
|
SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+
----------------- Kastrup/Amager |
|
![]() |
|
Jeg må indrømme, at der går lidt tid mellem at jeg kommer til Sjælland. Så... Desværre. Medmindre den skal sendes. |
|
![]() |
|
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
Den tag jeg. 500.- Kan jeg hente den Onsdag efter arbejde ?
|
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
![]() |
|
Skal vi ikke sige, at hvis der ikke kommer bedre bud inden tirsdag kl. 21.00, så har vi to en aftale. :)
|
|
![]() |
|
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
Super :) Er du hjemme i morgen formiddag?
|
|
Hilsen
|
![]() |
|
Pm sendt.
|
|
![]() |
|
Nobion ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-April-2012 Status: Offline Point: 4 |
Kunne godt være interreseret. Tilbagemeld hvis den ikke bliver solgt
|
|
![]() |
|
Tak for en dårlig oplevelse. Dig er jeg færdig med at handle med.
Ha en rigtig dårlig dag |
|
Hilsen
|
![]() |
|
Autechre ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-August-2008 Sted: Varde Status: Offline Point: 608 |
|
|
*Don't take life too seriously - nobody gets out alive anyway...*
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |