|
Solgt: Xtreamer Pro |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||||||||
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||||||
Det skal han sku næste selv ha lov og forklare hvordan han mener det er rimlig
|
||||||||
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
||||||||
![]() |
||||||||
pdrhan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1343 |
|||||||
Du må da fortælle om din oplevelse efter han sendte dig en PM,hvad skete der så?
|
||||||||
SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+
----------------- Kastrup/Amager |
||||||||
![]() |
||||||||
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
|||||||
Jo jamen her er det så På tros af at jeg har skrevet til ham i tråden af den ville være afhente i aften, det var da bare nemmeste da kone aligevel skulle der ind at hun kunne tag den med (Var selv på arbejde så havde ikke en mulighed for at hente den før jeg fik fri) Men ende på det var at han selv havde skrevet at hvis han ikke hørte mere inde kl 21 i går var det min til de 500.- der var HBO. Jeg skrev at jeg ville hente den i aften efter arbis Han sælger den til en anden for 100.- mere / give mig 1 time midt i en arbejds dag til at skrive til ham om vi har en aftale eller ikke har. Over i alt dette har jeg selv en aftale med en anden bruger herinde at han har købt mit ATV2, og han overførte penge til mig igår aften da jeg troede denne handle her var i hus... Og den har jeg så ikke planer om at trække mig fra, men har intet der jeg kan se film på længere... så jeg er en glad man nu, ende nok med jeg må bestille en ny Extremer Nok af mine sure opstød |
||||||||
Hilsen
||||||||
![]() |
||||||||
|||||||
Skal lige siges at alle hans beskeder læser jeg så først her kl 15 da jeg fik fri
|
||||||||
Hilsen
||||||||
![]() |
||||||||
pdrhan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1343 |
|||||||
Ikke så skidesmart når han havde lovet dig den,og han har jo ikke her skrevet noget om nogle bud så klart hsn ikke har opført sig efter "bogen".
|
||||||||
SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+
----------------- Kastrup/Amager |
||||||||
![]() |
||||||||
|||||||
Pyt med det, har bestilt en ny af dem... Ville sådan set bare have sådan en prøvet da ATV er lidt langsom, havde bare være sjove at give 500.- kr istedet for knap 300pund
|
||||||||
Hilsen
||||||||
![]() |
||||||||
betho ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 318 |
|||||||
Jeg er virkelig ked af, at du har haft en dårlig oplevelse. Men jeg synes ikke det er iorden at du trashtalker mig hverken her eller på PM. Fra mit synspunkt. I går aftes skriver du og spørger om du kan hente den om formiddagen. Jeg skriver til dig u PM, kl. 4 i morges, at jeg har et arbejde at passe, men at jeg er hjemme mellem 13 og 14. Du skriver (kl. 8:00) til mig, at du vil undersøge med din kone, om hun kan afhente den. Du spørger også efter min adresse, som jeg oplyser dig kl. 9.15. Jeg høre ikke mere fra dig. Jeg skriver til dig kl. 11, med den besked, at vi selvfølgelig stadig har en aftale, og at jeg gerne vil sælge til dig. Men at jeg har fået et andet bud, og at hvis jeg ikke hører noget fra dig inden kl. 13, så vil jeg sælge den til ham, som kan hente den nu her. Jeg afventer til 13.30, med at lave handlen til anden side. Det gør mig en anelse irriteret, at du mener vi har en aftale om at du skal afhente den om aftenen. Det står ikke i nogen af dine beskeder. Og eftersom jeg ikke er tankelæser, så kan jeg ikke vide dine intentioner. Jeg ved kun at du skal undersøge noget med konen... Så fra mit synspunkt står jeg med en handel med dig, som umiddelbart er gået i vasken, i det jeg intet har hørt fra dig. Og på den anden side, er jeg sikker på at komme af med varen, ved salget til en anden. Jeg beklager endnu engang, at du føler du har fået en dårlig oplevelse. Jeg har bare svært ved at se, hvorfor denne episode nødvendigvis skal sætte mig på en liste over dårlige handler, når det ikke alene er min skyld.
Og jeg har i øvrigt skrevet HBO 500 = Højeste bud over 500. Bare så vi lige er enige. Redigeret af betho - 20-Februar-2013 kl. 16:43 |
||||||||
![]() |
||||||||
|||||||
Det betaler sig ikke at lyve Skrev til dig i morgens i en PM om det kunne lade sig gøre at kone måtte hente den op på formiddagen, hold dig nu til det der er sandt. Kan kun sige du er dårlig at handle med |
||||||||
Hilsen
||||||||
![]() |
||||||||
betho ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 318 |
|||||||
Der står Onsdag efter arbejde... Hvornår er det...? Nogle dage er jeg færdig til middag, andre dage først hen på aftenen. Jeg kender ikke dine arbejdstider. Og i din ene PM, står der formiddag, og så i en anden, at du skal aftstemme med din kone.
Hvilke informationer gælder...? Det mindste du kunne gøre, var vel at bruge lidt energi på, at finde ud af hvad du egentlig vil, og så give sælger besked, så han/hun ikke står med en følelse af, ikke at vide hvad der skal ske. Hvor om alting er. Det er et spørgsmål om misforståelser. Og jeg kan sagtens forstå du er skuffet, når nu du har en opfattelse af at alting er helt fint. Men det havde jeg ikke - også reagerer jeg ud fra de informationer jeg har. |
||||||||
![]() |
||||||||
|||||||
Dette er timestamps i tråden kik selv efter, andre kan også se det... ret mig hvis jeg har misforstået et eller andet.
MANDAG
|
||||||||
Hilsen
||||||||
![]() |
||||||||
|||||||
Det her er det sidste jeg høre fra dig i morges:
Sendt af : Benjamin7 Sendt : 20-Februar-2013 at 08:00 hej igen Jamen kone Skal til Horsens her i dag og det kan være hun har tid og lyst til at tag omkring Kan du ikke lige smide en adr :) så snakker jeg lige med hende om det. :) Der står ikke noget om hvornår du vil hente om aftenen eller noget som helst andet, end at du lige skal snakke med hende, for at finde ud af, om hun kan hente den. Jeg får aldrig svar på, hvad du har fundet ud af. Det jeg ved er: Først vil du hente efter arbejde... så vil du hente om formiddagen og til sidst vil du finde ud af noget med din kone. Der står intet om aftenen nogen steder. Som jeg hele tiden, prøver at forklare dig, det er de informationer jeg har... Jeg kender dig ikke, og derfor må jeg bare tage det tekst du skriver til mig, og bruge de informationer der er. Jeg oplever hele den her diskution som en stor misforståelse. Jeg kan godt se, NU, at du har haft masser af planer. Jeg ville bare ønkse, at du havde indviet mig i dem i morges.
|
||||||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |