recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SOLGT: XTZ 99.26 mk1 ink. standere - NY PRIS
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SOLGT: XTZ 99.26 mk1 ink. standere - NY PRIS

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Davidp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-Marts-2007
Sted: Kastrup
Status: Offline
Point: 905
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Davidp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: SOLGT: XTZ 99.26 mk1 ink. standere - NY PRIS
    Sendt: 18-Maj-2015 kl. 13:59
Hej,

Sælger mine XTZ'ere, da konen godt vil have nogle væghængte højttalere istedet.

Det drejer sig om to stk XTZ 99.26 mk1, købt ved Dans Tv og Hifi i 2011. Dertil 2 stk VM Acoustics standere fra Hifi klubben, og to sæt Argon bananstik i god kvalitet. Nypris for det hele var omkring 7000.
Alt er i god stand, og der er ingen synlige ridser på højttalerne, som er i sort højglans. Standerne er 52cm høje, sorte med sort støbejernsfod, og passer XTZ'ere perfekt.

Befinder sig i 2770 Kastrup.

Sælger helst samlet. Pris for det hele er 2500. Det hele kan høres og ses inden køb. 

Redigeret af Davidp - 19-Juli-2015 kl. 16:08
Til top
Prospect Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-December-2008
Sted: Ølstykke
Point: 783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prospect Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2015 kl. 15:25
De ryger for 50% af nypris
Til top
Davidp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Davidp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2015 kl. 08:07
Hej Prospect. Tak for indsparket.
Så ændrer vi hermed til salgstråd, og en pris for det hele på 3500,-.
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juli-2010
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2015 kl. 11:53
Jeg vil sige halvdelen af nypris minus prisen på at opgradere til 99.26 MKII delefilter. 
Til top
Davidp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Davidp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2015 kl. 12:06
Oprindeligt skrevet af Steve Jones Steve Jones skrev:

Jeg vil sige halvdelen af nypris minus prisen på at opgradere til 99.26 MKII delefilter. 

Delefiltre koster 900,- stk ex. montering.

At modellen senere har fået nyt delefilter ændrer intet ved at Mk1 er en fremragende højttaler til prisen. Delefilter må køber, skulle denne finde behov for det, selv stå for.

Redigeret af Davidp - 20-Maj-2015 kl. 08:45
Til top
Davidp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Davidp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Maj-2015 kl. 06:16
Op op ☺
Til top
Davidp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Davidp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2015 kl. 08:19
Ingen som kan bruge et sæt super reolhøjttalere? 
Smile
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2015 kl. 12:35
Oprindeligt skrevet af Davidp Davidp skrev:

At modellen senere har fået nyt delefilter ændrer intet ved at Mk1 er en fremragende højttaler til prisen. Delefilter må køber, skulle denne finde behov for det, selv stå for.

Det er fint, men det ændrer ikke på at dit sæt, som er et MK1, skal konkurrere med MK2, som også kan findes til halv pris. 

Jeg stod i samme båd som dig da jeg solgte mine 99.26 MK1 sammen med bas-standerne. Alle ville have MK2, ikke MK1. 
Til top
Davidp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Davidp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2015 kl. 13:12

Oprindeligt skrevet af Davidp Davidp skrev:

Det er fint, men det ændrer ikke på at dit sæt, som er et MK1, skal konkurrere med MK2, som også kan findes til halv pris. 

Jeg stod i samme båd som dig da jeg solgte mine 99.26 MK1 sammen med bas-standerne. Alle ville have MK2, ikke MK1. 

Solgte du dine MK1 til halv pris, minus 1800,- for delefiltre?
Lige nu kan jeg slet ikke finde ét eneste sæt 99.26 til salg hverken her, på DBA eller på hifi4all udover mit eget. Så hvad er det lige jeg konkurrerer med?

Jeg skal nok ikke forvente at få solgt mine højttalere her. Dertil er tråden nok desværre allerede forpestet. Men jeg giver dem hellere væk til en bekendt, eller beholder dem, end sælger dem for det du åbenbart mener at have fået for dine.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2015 kl. 23:51
Nej, jeg lavede dog et kompromis med at jeg opgraderede det eksisterende delefilter. Men Det var meget svært at få mine solgt :)

Anyways, sæt en pris. Kan de ikke sælges, så sæt den ned. Udbud og efterspørgsel 

Held og lykke.
Til top
Davidp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Davidp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2015 kl. 21:06
Op. Giv et bud
Til top
Davidp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Davidp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2015 kl. 07:48
Bump. Giv et bud
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu