|
Solgt: Yamaha RX V767 NY PRIS |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-August-2014 kl. 18:42 |
Er i pæn stand og 100% i orden, er ca. 3-4 år gl. ![]() ![]() Solgt Kan ses i Vallensbæk strand Redigeret af kskruger - 28-Oktober-2014 kl. 13:07 |
|
![]() |
|
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ny pris.
1500,-
|
|
![]() |
|
MulleB ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2013 Status: Offline Point: 745 |
Hej,
hvis du ikke får den solgt til prisen, vil jeg gerne byde kr.1.300,- afhentet.(kan først lørdag) |
|
![]() |
|
Det er noteret.
|
|
![]() |
|
Stadige til salg
![]() Redigeret af kskruger - 05-Oktober-2014 kl. 21:02 |
|
![]() |
|
Jack Lenschau ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-Marts-2014 Sted: Nimtofte, DK Status: Offline Point: 11 |
|
|
![]() |
|
Jack Lenschau ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-Marts-2014 Sted: Nimtofte, DK Status: Offline Point: 11 |
Hej den reciever vil jeg gerne købe til 1500,- hvis den kan sendes
Mvh Jack |
|
![]() |
|
Jeg har desværre ikke den originale emballage, el hellere noget materiale til, at kunne pakke den ind med. Så jeg kan derfor ikke sende den, det ville jo blive et problem, hvis den blev beskadiget under transporten.
|
|
![]() |
|
Ny pris 1300,- så bliver det ikke billigere for en rigtig god surround receiver.
|
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
Hej. Den Vil Jeg Gerne Købe. Sender Du PM?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |