recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SOLGT: Yamaha RX-A830 Aventage forstærker
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SOLGT: Yamaha RX-A830 Aventage forstærker

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
henrikbp Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 15-December-2007
Status: Offline
Point: 238
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henrikbp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2015 kl. 10:30
Generelt skal man ikke lave en auktion hvis man alligevel planlægger at sælge til højstbydende. I givet fald skal man skrive det.
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2015 kl. 10:50
Oprindeligt skrevet af henrikbp henrikbp skrev:

Generelt skal man ikke lave en auktion hvis man alligevel planlægger at sælge til højstbydende. I givet fald skal man skrive det.
Nu sælges der som oftest til højstbydende når det er en auktion, men det er fornuftigt at overholde et sluttidspunkt, når man sætter ét.
Til top
Davidp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-Marts-2007
Sted: Kastrup
Point: 905
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Davidp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2015 kl. 11:26
Oprindeligt skrevet af tipsen tipsen skrev:

Nu sælges der som oftest til højstbydende når det er en auktion, men det er fornuftigt at overholde et sluttidspunkt, når man sætter ét.

Eller sætte en slå-til pris Smile
Til top
Jonas Baadsgaard Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 21-Januar-2012
Sted: Allerød
Point: 475
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas Baadsgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2015 kl. 11:41
Husk nu at komme lidt ud i solen og slappe af allesammen Smile

Jeg forstår godt hvis man ærgrer sig over at den er solgt før tid - såfremt man er seriøst interesseret.
Men hvorfor har man så ikke budt eller skrevet til mig eller gjort et eller andet.. ??? Der har jo været rigelig tid til det.

Derefter går der et par dage uden aktivitet, jeg vælger at forlænge budrunden og fjerner her og nu prisen. Der sker stadig ikke noget = ingen interesse.
Der en gut der henvender sig til mig på sms, han var seriøs og klar til at handle.

Prisen den blev solgt til vil jeg ikke oplyse, da jeg så skal se på diverse beskeder med at den og den person ville have betalt så og så meget mere for den osv osv...
Men prisen var over HBO prisen.

Sådan er det. Lev med det Smile

Redigeret af Jonas Baadsgaard - 04-Juni-2015 kl. 11:44
Vh Jonas Baadsgaard Petersen

Nad C390DD2 | Jamo Concert VII | Xbox One X | Panasonic TX65EX700 | Metz DE-81 CD/DVD
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas Baadsgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2015 kl. 11:43
David P:
Jeg havde en slå til pris, men fik ingen henvendelser.
Det vigtigste for mig er altså at få solgt min forstærker som står og fylder..

Redigeret af Jonas Baadsgaard - 04-Juni-2015 kl. 11:43

Nad C390DD2 | Jamo Concert VII | Xbox One X | Panasonic TX65EX700 | Metz DE-81 CD/DVD
Til top
henrikbp Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 15-December-2007
Point: 238
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henrikbp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2015 kl. 11:45
Var nu ikke mig der havde budt - min onkyo virker fint
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas Baadsgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2015 kl. 11:47

Var nu ikke mig der havde budt - min onkyo virker fint

Beklager fejlen.. Fik byttet rundt på jer Smile

Til top
Davidp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-Marts-2007
Sted: Kastrup
Point: 905
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Davidp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2015 kl. 12:11
Oprindeligt skrevet af Jonas Baadsgaard Jonas Baadsgaard skrev:

David P:
Jeg havde en slå til pris, men fik ingen henvendelser.
Det vigtigste for mig er altså at få solgt min forstærker som står og fylder..
Ok, det fremgår bare ikke af beskrivelsen så vidt jeg kan se Smile
Jeg havde gjort det samme som dig, hvis jeg havde fået et godt bud. 
Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-November-2006
Sted: Denmark
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2015 kl. 00:19
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Oprindeligt skrevet af Ukke Ukke skrev:

Tillykke med salget. Den nye køber bliver glad - det er en fed forstærker.

Lød det fra én useriøs sælger, til den anden!!

M.v.h.

Drop de dér udråbstegn og kom ud i solen, sure, barnagtige mand. 

Du skal nok få chancen igen en anden dag. 
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2015 kl. 00:39
Solen skal man altid nyde og chancerne bliver nok kun færre for de sælgere, der går efter lidt hurtige ekstra-kroner fremfor at stå ved deres ord - og der er jo stor forskel på folk og opfattelsen af rigtigt og forkert.
Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-November-2006
Sted: Denmark
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2015 kl. 06:38
Oprindeligt skrevet af tipsen tipsen skrev:

Solen skal man altid nyde og chancerne bliver nok kun færre for de sælgere, der går efter lidt hurtige ekstra-kroner fremfor at stå ved deres ord - og der er jo stor forskel på folk og opfattelsen af rigtigt og forkert.

Så tillader jeg mig da at sige, at nogle folk herinde er deciderede nærigrøve. Det første bud som tikker ind, er endda under den oplyste HBO. Hvis du og "Henrik!!!" oprigtig var interesseret i varen, kunne I jo byde ind med den pris, som I vil betale. 

Der er intet forkert her. Hold nu op med det vås. Kender jeg "Henrik!!!" ret, havde han alligevel ikke tænkt sig at byde på varen - han kan bare godt lide at crashe ind i andre folks tråde og agere som en sand brokrøv. 

Kom videre. 
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas Baadsgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2015 kl. 07:16
Jeg synes det er at gå over grænsen at omtale hvordan jeg er som person. 

Det eneste bud der kom på 4 dage var under HBO. 
Når der så er en gut der skriver at han vil købe den, til over HBO prisen, men den skal sendes fra københavn samme formiddag, skal jeg så sige til vedkommende at han må vente 2-3 dage til evt andre måske byder ind ? Hold nu op.

Jeg synes det er helt utroligt hvor meget tid der bruges og hvor mange meninger folk herinde har omkring et salg af en forstærker som de ikke engang har vist interesse for.

Redigeret af Jonas Baadsgaard - 05-Juni-2015 kl. 07:18

Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu