|
SOLGT: Yamaha RX-A830 Aventage forstærker |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
henrikbp ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-December-2007 Status: Offline Point: 238 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Generelt skal man ikke lave en auktion hvis man alligevel planlægger at sælge til højstbydende. I givet fald skal man skrive det.
|
||
![]() |
||
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
|
|
||
![]() |
||
Davidp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Sted: Kastrup Status: Offline Point: 905 |
|
Eller sætte en slå-til pris
![]() |
||
![]() |
||
Jonas Baadsgaard ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Januar-2012 Sted: Allerød Status: Offline Point: 475 |
|
Husk nu at komme lidt ud i solen og slappe af allesammen
![]() Jeg forstår godt hvis man ærgrer sig over at den er solgt før tid - såfremt man er seriøst interesseret. Men hvorfor har man så ikke budt eller skrevet til mig eller gjort et eller andet.. ??? Der har jo været rigelig tid til det. Derefter går der et par dage uden aktivitet, jeg vælger at forlænge budrunden og fjerner her og nu prisen. Der sker stadig ikke noget = ingen interesse. Der en gut der henvender sig til mig på sms, han var seriøs og klar til at handle. Prisen den blev solgt til vil jeg ikke oplyse, da jeg så skal se på diverse beskeder med at den og den person ville have betalt så og så meget mere for den osv osv... Men prisen var over HBO prisen. Sådan er det. Lev med det ![]() Redigeret af Jonas Baadsgaard - 04-Juni-2015 kl. 11:44 |
||
Vh Jonas Baadsgaard Petersen
Nad C390DD2 | Jamo Concert VII | Xbox One X | Panasonic TX65EX700 | Metz DE-81 CD/DVD |
||
![]() |
||
Jonas Baadsgaard ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Januar-2012 Sted: Allerød Status: Offline Point: 475 |
|
David P:
Jeg havde en slå til pris, men fik ingen henvendelser. Det vigtigste for mig er altså at få solgt min forstærker som står og fylder..
Redigeret af Jonas Baadsgaard - 04-Juni-2015 kl. 11:43 |
||
Nad C390DD2 | Jamo Concert VII | Xbox One X | Panasonic TX65EX700 | Metz DE-81 CD/DVD |
||
![]() |
||
henrikbp ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-December-2007 Status: Offline Point: 238 |
|
Var nu ikke mig der havde budt - min onkyo virker fint
![]() |
||
![]() |
||
|
Beklager fejlen.. Fik byttet rundt på jer
![]() |
||
||
![]() |
||
Davidp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Sted: Kastrup Status: Offline Point: 905 |
|
Ok, det fremgår bare ikke af beskrivelsen så vidt jeg kan se ![]() Jeg havde gjort det samme som dig, hvis jeg havde fået et godt bud.
|
||
![]() |
||
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
|
Drop de dér udråbstegn og kom ud i solen, sure, barnagtige mand. Du skal nok få chancen igen en anden dag.
|
||
![]() |
||
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
|
Solen skal man altid nyde og chancerne bliver nok kun færre for de sælgere, der går efter lidt hurtige ekstra-kroner fremfor at stå ved deres ord - og der er jo stor forskel på folk og opfattelsen af rigtigt og forkert.
|
||
![]() |
||
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
|
Så tillader jeg mig da at sige, at nogle folk herinde er deciderede nærigrøve. Det første bud som tikker ind, er endda under den oplyste HBO. Hvis du og "Henrik!!!" oprigtig var interesseret i varen, kunne I jo byde ind med den pris, som I vil betale. Der er intet forkert her. Hold nu op med det vås. Kender jeg "Henrik!!!" ret, havde han alligevel ikke tænkt sig at byde på varen - han kan bare godt lide at crashe ind i andre folks tråde og agere som en sand brokrøv. Kom videre.
|
||
![]() |
||
|
Jeg synes det er at gå over grænsen at omtale hvordan jeg er som person.
Det eneste bud der kom på 4 dage var under HBO. Når der så er en gut der skriver at han vil købe den, til over HBO prisen, men den skal sendes fra københavn samme formiddag, skal jeg så sige til vedkommende at han må vente 2-3 dage til evt andre måske byder ind ? Hold nu op. Jeg synes det er helt utroligt hvor meget tid der bruges og hvor mange meninger folk herinde har omkring et salg af en forstærker som de ikke engang har vist interesse for. Redigeret af Jonas Baadsgaard - 05-Juni-2015 kl. 07:18 |
||
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |