recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SOLGT: Yamaha RX-A830 Aventage forstærker
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SOLGT: Yamaha RX-A830 Aventage forstærker

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3794
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2015 kl. 09:21
Det er ihvertfald sikkert, det er ikke noget der bidrager til lysten til køb/salg på siden og det er vel ikke ønskværdigt?

Jeg har selv tidligere (åbenbart) pisset folk af ved at byde via pb.. Jeg har ihvertfald haft et par subs og højttalere jeg har undgået at smide herind, af den grund.
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2015 kl. 09:26
@Jonas; Kommentaren ovenfor er primært møntet på Ukke og det ved han/hun vist godt, men ja, jeg mener også at hvis man sælger noget og sætter nogle betingelser op, så skal man overholde dem, men lad os nu ikke koge mere suppe på dette - det er spild af tid :-)
Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-November-2006
Sted: Denmark
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2015 kl. 09:35
Oprindeligt skrevet af tipsen tipsen skrev:

@Jonas; Kommentaren ovenfor er primært møntet på Ukke og det ved han/hun vist godt, men ja, jeg mener også at hvis man sælger noget og sætter nogle betingelser op, så skal man overholde dem, men lad os nu ikke koge mere suppe på dette - det er spild af tid :-)

Ja, gør endelig det, kog din suppe på noget andet. Jeg har forklaret mig - gentagne gange efterhånden - men at du ikke evner at forstå det, er reelt set ikke mit problem. Mit salg var i øvrigt i samme stil med Jonas': At jeg fik en tilbudt en rigtig god pris for mine varer. At du så stadig er pigersur, kan jeg ikke tage mig af. 

Kog dit suppe på noget andet. 
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2015 kl. 11:01
Oprindeligt skrevet af Ukke Ukke skrev:

Ja, gør endelig det, kog din suppe på noget andet. Jeg har forklaret mig - gentagne gange efterhånden - men at du ikke evner at forstå det, er reelt set ikke mit problem. Mit salg var i øvrigt i samme stil med Jonas': At jeg fik en tilbudt en rigtig god pris for mine varer. At du så stadig er pigersur, kan jeg ikke tage mig af. 

Du vil åbenbart hellere være småperfid end at stoppe diskussionen; i stedet for benægtelser, bortforklaringer og løgne, så sig det dog som det er - lav klausulen "Jeg forbeholder mig ret til alt og sælger ikke nødvendigvis til hverken højeste bud eller nogen i tråden" (svarer til "Jeg er pisseligeglad med at holde en aftale, du kan i øvrigt ikke stole på mit ord, men bare jeg får lidt ekstra penge, så er jeg glad!").
PS: Jeg har slået yderligere notifikationer fra i tråden, så hvis du føler dig misforstået, må du skrive en pb.
Til top
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2009
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2015 kl. 11:15
@Jonas

Jeg kan godt forstå at folk er blevet sure, da man plejer at kunne stole på de rammer der stilles op fro auktioner. 

Jeg forstår godt du slog til og solgte den da du havde chancen, når der ikke havde været bud over HBO. Det er godt at du kommer med en forklaring som er både forståelig og troværdig. En anden gang bør du måske tilføje at du vil slå til med det samme hvis du får et godt tilbud. Så ved folk at der er en risiko ved at vente for længe og ingen kan tillade sig at blive sure.
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2015 kl. 11:32
Oprindeligt skrevet af Ukke Ukke skrev:

Der er jo ikke nogen der sure over at du fik tilbudt en god pris. Problemet er nærmere at det ikke virkede så TROVÆRDIGT. Der er ingen der har fundet den salgstråd du hævder eksisterer, og du vil ikke selv dokumentere noget. Jeg synes ikke dit salg er 'i samme stil' som Jonas'. Han er jo faktisk kommet med en god forklaring på hvorfor han sluttede auktionen før tid.

Pointen er at du lavede en auktion der sluttede kl. 23 om aftenen. flere mennesker sad oppe til sidste sekund. Næste morgen tryllede du et højere bud frem fra en auktion på hol.dk, som ingen har været i stand til at opspore. 
Hvis du synes folk er nogle nærigrøve fordi de ikke byder højt nok, så har du misforstået hvordan auktioner fungerer. Folk byder ikke hvad de mener varen er værd, men byder udfra at få varen så lavt som muligt. Det er de grundlæggende præmisser for en auktion. Hvis du ikke synes om dem så sæt dog HBO højere eller lad være med at sælg dine ting på auktion.

Redigeret af slumbert - 05-Juni-2015 kl. 15:16
endnu en hifi-flygtning

Til top
Mr. Laursen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 20-Februar-2008
Point: 458
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Laursen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2015 kl. 19:44
Mon ikke bare Recordere teamet skal til at få lavet sig en decideret auktionsside for os brugere hvor der er stillet nogle helt faste regler op. Kunne være læsningen.
Mvh. Mark
Bio:
NAD T777, 2x B&W DM604-S3,1xB&W CMC, 2x B&W DM601 S3, 2x B&W DS6S3, 1x Dali Concept Sub., Pioneer BDP-LX
AppleTv

Stue:
Samsung UE55HU6900U, NAD C356BEE + sonos con, 2 B&W CM1 + ASW 608
Til top
Mr. Laursen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 20-Februar-2008
Point: 458
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Laursen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2015 kl. 19:45
"løsningen"
Mvh. Mark
Bio:
NAD T777, 2x B&W DM604-S3,1xB&W CMC, 2x B&W DM601 S3, 2x B&W DS6S3, 1x Dali Concept Sub., Pioneer BDP-LX
AppleTv

Stue:
Samsung UE55HU6900U, NAD C356BEE + sonos con, 2 B&W CM1 + ASW 608
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2015 kl. 21:01
Jeg tror ikke det er nødvendigt. 99% opfører sig anstændigt.
endnu en hifi-flygtning

Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu