|
Solgt: Yamaha RX-V 2500 |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
JimmyS ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 168 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
500 kr. er bedre end ingenting :-), men lad mig lige vente en dag mere og høre om der er andre :-)
|
|
![]() |
|
stefthom ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1882 |
Sende til Aalborg?
|
|
![]() |
|
JimmyS ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 168 |
Jeg vil ikke afvise at sende den...Men det er heller ikke helt billigt, og jeg har ikke nogen kasse at komme den I..
|
|
![]() |
|
Jeg har sat den ned.. 1000 kr. :-) Jeg har et bud på 500 kr. :-)
|
|
![]() |
|
Valde1936 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-August-2007 Sted: DK-2800 Status: Offline Point: 431 |
650 afhentet
|
|
![]() |
|
Valde1936 jeg har sendt dig en PM. Svar lige så jeg ved at du er interesseret..
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |