recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SOLGT
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SOLGT

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 45 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 05-Februar-2010
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 45 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: SOLGT
    Sendt: 06-Juli-2012 kl. 22:58
Pris: 5000,-

Denne effektforstærker er udviklet og håndbygget af Audio Analogue og den spiller ligeså godt som de italienske udviklere havde forudset da de fremstillede dette mesterværk!

Forstærkeren spytte 2x60 watt ud men da den er så strømstærk som den er kan den trække næsten hvad som helst! personligt har jeg haft B&W CM8, Audiovector M3 og Dali Ikon 2 og den har aldrig mistet pusten.
Den har ingen skrammer eller ridser og står ganske pæn som var den ny!

Den er opbygget som dual mono og derfor sørger den også for at den har styr på højtalerne, den spiller med ufattelig præcision og har en god neutral lyd. det er muligt at kører kablerne dobbelt og bi-wire den direkte og dermed skabe en bedre lyd.

Køb den evt. sammen med min Audio Analogue Bellini forforstærker der sammen med den udgører en killer kombination der slår andre forstærkere langt over deres egen prisklasse! samlet pris: 8500,-

Redigeret af jona4796 - 01-April-2015 kl. 19:39
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 45 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2012 kl. 12:49
Bump :)
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 45 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2012 kl. 21:09
bump igen 
Til top
KarstenC Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 01-April-2015
Sted: 4171 Glumsø
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KarstenC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2015 kl. 16:55
Hej,
Surfede lidt rundt efter Audio Analogue - kunne måske være interesseret i at få en effektforstærker til min gamle Puccini.

Men er denne Donizetti stadig til salg - der er trods alt tale om et meget gammelt indlæg Wink

VH/Karsten - ny på recordere
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 45 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2015 kl. 19:39
Solgt for længst, beklager ;)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu