recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Solgt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Solgt

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Killerfly Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 15-Juni-2008
Sted: Lyngby, Denmark
Status: Offline
Point: 147
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Killerfly Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Solgt
    Sendt: 13-Juli-2012 kl. 13:00

Efter mit TV har hver indlevered til reparation og bliver afklæde totalskadet.  Får jeg i næste ugen en split nyt Panasonic TX-P50VT50Y som jeg gerne vil sælge. Da jeg ikke for brug for dette.

 

Denne model

http://www.panasonic.dk/html/da_DK/Produkter/Viera+TV/NeoPlasma+TV/TX-P50VT50Y/overview/9448167/index.html

 

Kan afhente i Lyngby

 

Nypris: 17.000
HBO: 13.500
Køb-nu: 15.000


Der er stadig lidt tid tilbage på denne aktion, så folk der gerne vil have et fantastik TV til en gode prise kan stadig når at afgive et bud.

Det højst bud er indtil vider:

Sorensen på 13500 



Redigeret af Killerfly - 15-Juli-2012 kl. 18:10
Til top
sorensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-Februar-2007
Status: Offline
Point: 450
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sorensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2012 kl. 13:45
Byder 13500
Til top
Killerfly Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 15-Juni-2008
Sted: Lyngby, Denmark
Status: Offline
Point: 147
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Killerfly Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2012 kl. 18:38
det er noter jeg lader den lige køre til søndag kl 16.00
Til top
Killerfly Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 15-Juni-2008
Sted: Lyngby, Denmark
Status: Offline
Point: 147
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Killerfly Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2012 kl. 10:31
up
Til top
sorensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-Februar-2007
Status: Offline
Point: 450
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sorensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2012 kl. 10:52
hvad med garanti? hvad så hvis det skal sendes?
Til top
Killerfly Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 15-Juni-2008
Sted: Lyngby, Denmark
Status: Offline
Point: 147
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Killerfly Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2012 kl. 11:42
der er så vid jeg ved 2 år reklamations på den, jeg kan godt send den på købers regning med fragtmand 

Redigeret af Killerfly - 14-Juli-2012 kl. 11:43
Til top
Hr. Herman Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 03-April-2012
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hr. Herman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2012 kl. 12:45
Oprindeligt skrevet af Killerfly Killerfly skrev:

Efter mit TV har hver indlevered til reparation og bliver afklæde totalskadet.  Får jeg i næste ugen en split nyt Panasonic TX-P50VT50Y som jeg gerne vil sælge. Da jeg ikke for brug for dette.


Går ud fra det også er et VT50 du har haft til reparation. Er der noget du har været utilfreds med, siden du gerne vil sælge det nye?
Til top
Killerfly Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 15-Juni-2008
Sted: Lyngby, Denmark
Status: Offline
Point: 147
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Killerfly Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2012 kl. 13:46
Oprindeligt skrevet af Hr. Herman Hr. Herman skrev:

Oprindeligt skrevet af Killerfly Killerfly skrev:

Efter mit TV har hver indlevered til reparation og bliver afklæde totalskadet.  Får jeg i næste ugen en split nyt Panasonic TX-P50VT50Y som jeg gerne vil sælge. Da jeg ikke for brug for dette.


Går ud fra det også er et VT50 du har haft til reparation. Er der noget du har været utilfreds med, siden du gerne vil sælge det nye?

det var skam ikke et VT50 men mit gamle og højt elske Pioneer Ouch
Til top
Hr. Herman Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 03-April-2012
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hr. Herman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2012 kl. 16:33
Oprindeligt skrevet af Killerfly Killerfly skrev:

Oprindeligt skrevet af Hr. Herman Hr. Herman skrev:

Oprindeligt skrevet af Killerfly Killerfly skrev:

Efter mit TV har hver indlevered til reparation og bliver afklæde totalskadet.  Får jeg i næste ugen en split nyt Panasonic TX-P50VT50Y som jeg gerne vil sælge. Da jeg ikke for brug for dette.


Går ud fra det også er et VT50 du har haft til reparation. Er der noget du har været utilfreds med, siden du gerne vil sælge det nye?

det var skam ikke et VT50 men mit gamle og højt elske Pioneer Ouch

Sikke en omgang øv. 
Men ok, kan forstå det ikke handler om utilfredshed med erstatnings 50VT50'eren, udover størrelsen. Smile
Til top
Killerfly Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 15-Juni-2008
Sted: Lyngby, Denmark
Status: Offline
Point: 147
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Killerfly Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2012 kl. 13:19

Der er stadig lidt tid tilbage på denne aktion, så folk der gerne vil have et fantastik TV til en gode prise kan stadig når at afgive et bud.

Det højst bud er indtil vider:

Sorensen på 13500 

Til top
Toxicdevil Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 15-Juli-2012
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Toxicdevil Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2012 kl. 17:30
kører den stadig?
Til top
Killerfly Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 15-Juni-2008
Sted: Lyngby, Denmark
Status: Offline
Point: 147
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Killerfly Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2012 kl. 17:32
desværre er aktion slut 
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu