recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Solgt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Solgt

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Madmanden Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 24-Februar-2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 139
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Madmanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Solgt
    Sendt: 20-Juli-2012 kl. 19:34
Solgt

Pga. 'downsizing' sælger jeg hermed mit hifi anlæg bestående af to stk. af de roste XTZ 89 Front samt Panasonic XR-58 digital surround receiver (har brugt den til stereo, se hvorfor nedenfor).

Højttalerne:
  • Bånddiskant
  • 2 x 6,5" enheder
  • Room Tuning
  • Str.: 1000 x 200 x 300 mm
  • Vægt: 20 kg


Forstærker:

  • 7 x 100W digital surround forstærker
  • Kan dual ampes i stereo (200W pr. kanal)
  • Kan bi ampes
  • Dolby Digital / Dolby EX / Dolby Pro Logic IIx
  • DTS/DTS96/24/DTS-ES (Neo: 6)
  • HDMI ind/ud
  • Se resten af specs på: http://www.happii.dk/product.aspx?prodid=130545

Den har også en automatisk mic setup, men jeg kan ikke finde microfonen, så den medfølger ikke. Til gengæld er grunden til at jeg købte den i sin tid, at den er storebror til den roste XR55 - se f.eks. http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=53652.

Se billeder: http://imgur.com/a/naPK4

Kan afhentes på Frederiksberg - har org. emballage til både højtalere og forstærker. Sælges samlet.

HBO: 2.000,-


Redigeret af Madmanden - 04-August-2012 kl. 17:15
Til top
Madmanden Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 24-Februar-2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 139
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Madmanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2012 kl. 18:33
Jeg er også åben for bud. :)
Til top
Madmanden Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 24-Februar-2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 139
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Madmanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2012 kl. 18:05
Ny pris: 1.750,-
Til top
Madmanden Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 24-Februar-2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 139
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Madmanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2012 kl. 20:07
Ny pris: 1499,-
Til top
MikkelMathiesen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 14-Februar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 104
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MikkelMathiesen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2012 kl. 20:15
Kommer du forbi Odense?
Til top
Madmanden Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 24-Februar-2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 139
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Madmanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2012 kl. 20:16
Oprindeligt skrevet af MikkelMathiesen MikkelMathiesen skrev:

Kommer du forbi Odense?

Nej, desværre ikke.
Til top
MikkelMathiesen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 14-Februar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 104
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MikkelMathiesen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2012 kl. 20:29
Ærgeligt.. Held og lykke med salget i hvertfald :)
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4260
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2012 kl. 20:32
Hvor ville jeg gerne købe det sæt af dig. Desværre bare den forkerte ende af landet!
Lige for forståelsens skyld hvis jeg skulle komme forbi, så virker kanalerne fint på reciever?
Til top
Madmanden Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 24-Februar-2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 139
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Madmanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2012 kl. 20:39
Oprindeligt skrevet af aerik aerik skrev:

Hvor ville jeg gerne købe det sæt af dig. Desværre bare den forkerte ende af landet!
Lige for forståelsens skyld hvis jeg skulle komme forbi, så virker kanalerne fint på reciever?

Æv, det var da ærgerligt! Cry

Mener du de 7.1 højttaler kanaler? Jeg går stærkt ud fra, at de virker fint. Smile Jeg har selv kun kørt med det her 2.0 setup, men der er intet til hinder for, at man bruger receiveren til 7.1. Højttalerstørrelsen, distance osv. kan selvfølgelig opsættes direkte på receiveren.
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4260
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2012 kl. 20:47
Er der nogen skader på højtalerne? Overvejer lidt at sætte noget familie til at hente det.
Til top
Madmanden Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 24-Februar-2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 139
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Madmanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2012 kl. 20:55
Selve højttalerne virker perfekt. Det ene frontstof har dog nogle små 'dutter', som du kan se på billedet her: http://i.imgur.com/r8WdF - det ser dog værre ud hér, end i 'virkeligheden' pga. close-up og solen der kommer lige fra siden. Det er i hvert fald ikke noget, jeg lægger mærke til i hverdagen.
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4260
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2012 kl. 20:56
Men intet i fineren?
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu