|
SOLGT |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 45 ![]() -- ![]() Oprettet: 05-Februar-2010 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-August-2012 kl. 13:12 |
Pris: 12.000,- Jeg har disse enestående og ikke mindre end fantastiske B&W 703'ere stående som jeg gerne vil sælge. de spiller himmelsk og jeg kan ærligt sige jeg ikke har ejet en bedre højtaler. den eneste grund til salg er at jeg desværre skal nedgradere mit hifisystem. De står i perfekt stand og uden ridser eller skrammer. Frontstofferne står også helt perfekt - jeg ligger også inde med kvitteringer samt manual og gummifødderne hvis du ikk vil ha spikes under. De spiller klart og tydeligt med massere af luft i diskanten og med en mellemtone der er dejlig sprød og god til at arbejde sammen med diskanten især i stemmegengivelse, violin, klaver og akustisk guitar. Subwoofer (ASW700) kan medfølge på en merpris på 6500,- kom og få et lyt! Befinder sig i solrød Redigeret af jona4796 - 12-September-2012 kl. 21:23 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 45 ![]() -- ![]() Oprettet: 05-Februar-2010 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bump
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |