|
Solgt |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
danji ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 384 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvor i verden befinder grejet sig?
|
|
Mvh dan.
|
|
![]() |
|
mrproper ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 123 |
6400 Sønderborg.
|
|
![]() |
|
danji ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 384 |
3600,- for subwooferen.
|
|
Mvh dan.
|
|
![]() |
|
mrproper ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 123 |
Hej Der er budt 3800.-kr for subben over (pm)
/John |
|
![]() |
|
3900.-kr er budt på subben
/John |
|
![]() |
|
Mit bud var 3900,- og nu er tingene solgt. Hvordan skal det forståes?
|
|
Mvh dan.
|
|
![]() |
|
Hej
fordi det blev afhentet frem for jeg skulle til at sende den ,det foretrak jeg nu bare danji. /John |
|
![]() |
|
moglis ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
Er din center solgt da jeg er int. til den pris på 4000 kr
|
|
![]() |
|
Jep den er væk
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |