|
Solgt |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Peller ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 27-Juli-2012 Sted: Kolding DK Status: Offline Point: 29 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-September-2012 kl. 15:55 |
Jeg har en Logitech squeezebox duet til salg.
Alt medfølger inkl. instruktionsbog, har dog ikke kassen mere. Pris 500 kr. Redigeret af Peller - 21-September-2012 kl. 18:07 |
|
![]() |
|
Peller ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 27-Juli-2012 Sted: Kolding DK Status: Offline Point: 29 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg er åben for bud, pånær skambud
![]() |
|
![]() |
|
u2pia ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-Januar-2010 Sted: Slagelse, DK Status: Offline Point: 340 |
Hvor befinder den sig henne?
|
|
![]() |
|
Den befinder sig i Kolding
|
|
![]() |
|
HH2 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-December-2009 Status: Offline Point: 190 |
Jeg kunde godt være interesert
Jeg ved ikke hvad du kalder skambud
Jeg vil give 350kr
Jeg arbejder selv i Kolding så jeg kan komme forbi efter den hvis du er interesert.
Henrik
|
|
Tilsalg på DBA
http://www.dba.dk/brugerens-annoncer/brugerid-426537/ |
|
![]() |
|
Rollen75 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-September-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 103 |
400 pp budt
|
|
![]() |
|
Jeg lader den stå til kl 20. hvis der ikke er nogen der byder højere, går den til dig Rollen75.
|
|
![]() |
|
Solgt til Rollen75.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |