|
solgt |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
explodedk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-September-2006 Sted: København Status: Offline Point: 151 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-September-2012 kl. 13:13 |
jeg har købt 2 cases ved rs online til raspberry pi , som jeg ikke får brug for, men glemte at afbestille..
er der nogen der er interesseret... caset er som følgende https://www.dropbox.com/sh/x2ifwr59hc9pamz/IBBqC-86gz de 2 case jeg har er uåbnet og i original emballage. dette var min første pi som nu huser mediecenter i soveværelset:) har et case i sort og et i hvidt befinder sig i kbh kan afhentes eller sendes på købers regning
Redigeret af explodedk - 23-September-2012 kl. 13:28 |
|
![]() |
|
Jakabov ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Vodskov Status: Offline Point: 1330 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad koster den hvide? Dumt spørgsmål men formoder den passer til model B?
Redigeret af Jakabov - 18-September-2012 kl. 13:16 |
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
jeg kunne godt være interesseret i den sorte hvis prisen er rigtig
|
|
![]() |
|
mindbjerg ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-August-2012 Status: Offline Point: 95 |
150 for begge
|
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
Papirsmodel ;-)
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Jaqz ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-Juli-2011 Status: Offline Point: 11 |
hej, jeg er klar. hvor i kbh? |
|
![]() |
|
explodedk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-September-2006 Sted: København Status: Offline Point: 151 |
jeg lader den køre til torsdag aften.
kom med bud. 150 for begge er noteret.
|
|
![]() |
|
bump
|
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
byder 85 plus brev porto for den sorte
|
|
![]() |
|
@hackerjac - 85 noteret. bedste bud indtil videre.
|
|
![]() |
|
SilverLine ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 713 |
Byder 85kr inkl. brev porto for den hvide model
Redigeret af SilverLine - 20-September-2012 kl. 20:39 |
|
DIY pre / power amp samt DAC. Dynaudio focus 140 white. Pro-ject RPM 1.3 genie
|
|
![]() |
|
SilverLine og hackerjac send mig en privat besked med hvor den skal hen, så sender jeg et kontonummer den anden vej til overførsel. så kan jeg sende den imorgen ..
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |