|
Solgt |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
palledyret ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 318 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg lader den gå til i morgen aften kl. 22
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7239 |
.....
Redigeret af hansie - 30-September-2012 kl. 23:06 |
|
![]() |
|
kena ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2006 Sted: Amager Status: Offline Point: 416 |
Såfremt sælger lade mig byde, byder jeg 3000.
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7239 |
.
Redigeret af hansie - 30-September-2012 kl. 23:06 |
|
![]() |
|
palledyret ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 318 |
Den er solgt til bud modtaget privat på 3100
|
|
![]() |
|
kena ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2006 Sted: Amager Status: Offline Point: 416 |
Tillykke med salget, men du vil ende med en højere salgspris en anden gang, hvis du holder bud i tråden og har regel om budforlængelse ved sidste øjebliks bud.
|
|
![]() |
|
.
Redigeret af hansie - 30-September-2012 kl. 23:07 |
|
![]() |
|
Kena: Det skal jeg huske en anden gang og tak for tippet.
Hansie: Overhovedet ikke useriøs. Sad dog bare ikke ved min pc her til aften, så derfor så jeg først buddet efter kl. 22.
|
|
![]() |
|
explodedk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-September-2006 Sted: København Status: Offline Point: 151 |
@hansie - og useriøst bud fra dig.. .at byde 1 kr mere end tidligere højste bud.
|
|
KBH/Amager
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |