|
SOLGT |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hvad vejer det, vil post dk overhovedet tag det? :S
|
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
![]() |
|
qpad ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Marts-2008 Status: Offline Point: 729 |
400 noteret fra jon3
Husk der er originale højt med til det !!!! de spiller faktisk ret godt. og kostede også lige 2995,- fra nye. Det vejer ret meget men jeg har stadig den originale kasse det kom i som er kæmpe stor :-) Jeg vil tro det vejer omkring 25 kilo hvis jeg skal gætte. Har vi flere bud ?
|
|
![]() |
|
qpad ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Marts-2008 Status: Offline Point: 729 |
Flere bud ?
|
|
![]() |
|
jon3 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Maj-2009 Status: Offline Point: 101 |
Jeg trækker mig. Jeg har fundet en anden billig skærm.
|
|
![]() |
|
miaj fører med 350,- budt !
Er der flere bud ? |
|
![]() |
|
bum bum .... slet ingen der kan bruge sådan et tv ?
|
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
Hvad er VESA målene? :-)
|
|
![]() |
|
miaj ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Maj-2006 Status: Offline Point: 467 |
Nok begrænset hvad man får for et 6-7 åt gammel fladskærm.
Og hvis du nu meldte ud at du minimum vil have 1000 kr istedet for byd. Men hopper osse fra da man jo ikke aner hvornår du har tænkt dig at sælge ![]() Du har trods alt startet budrunde for snart 1½ mrd siden. |
|
|
|
![]() |
|
jeg ved ikke hvad vesa mål betyder
![]() |
|
![]() |
|
Hi Fi Dwarf ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Juli-2005 Sted: Danmark Status: Offline Point: 445 |
VESA målene er afstanden mellem skruehullerne til vægophænget. (bagpå fjernsynet)
eks 200x200 mm., 400x400 mm. eller 600x400 mm. Så man kan afgøre hvilken type vægbeslag der passer. jævnfør min PB opper jeg gerne budet til 400,-
|
|
![]() |
|
vesa mål er 700X210 så vidt jeg kan måle det til.
400,- er noteret. Jeg stræber efter at få omkring en tusse for det, fordi der er originale højt med, samt den originale kasse og remote osv. og så er det deluxe modellen i sort alu.
|
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
Så skriv HBO 1000 kr i din tekst, så folk ikke spilder tiden. Det er utroligt dårlig stil at køre en køb/salg tråd uden enten højeste bud eller en fastsat dato for det vindende bud. ![]() Det gør det ikke bedre at den nu har kørt 1½ måned. Du må regne med at et tv ikke er at regne som et samlerobjekt. Så selvom du for 7 år siden har givet 35.000 kr for det med specielle højttalere. Så er du stadig underlagt hvad en mulig køber ønsker at give, hvis du vil have det solgt. Jeg har haft samme tv i 40 tommer og det er kinavarer i alu-indpakning fra et firma som er gået konkurs. - Gav du også 1000 kr for den "specielle" alu fjernbetjening i valgfri 7 farver? Mit tv røg tilbage efter 3 timer oppe af kassen, heldigvis havde de 6 dages returret.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |