|
SOLGT |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
qpad ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Marts-2008 Status: Offline Point: 729 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er muligt og du har ret til din holdning, men det er også utroligt dårlig stil at kritisere en sælger og nedgøre det der sælges i en salgstråd, særligt når du slet ikke er intr. i varen selv, det ville jg aldrig gøre overfor dig, tænk lige over det næste gang.
|
|
![]() |
|
qpad ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Marts-2008 Status: Offline Point: 729 |
Der er budt 400,-, jeg sælger ikke under 800,- så vil jeg hellere beholde det som ekstra tv eller gemme det i kælderen.
|
|
![]() |
|
Kom så med nogle friske vinter kulde bud
![]() |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
Hvis du ikke sælger under 800,- hvorfor noterer du så mindre bud??
|
|
![]() |
|
Det gør jeg bare
![]() |
|
![]() |
|
robinhood008 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-December-2012 Sted: viby sjælland Status: Offline Point: 5 |
vil godt give 700 kr og kan afhente imorgen hvis du stadig har det til salg |
|
![]() |
|
robinhood008 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-December-2012 Sted: viby sjælland Status: Offline Point: 5 |
mit bud er stadig 700 hvis det er du ikke er kommet af med det endnu
|
|
![]() |
|
700 er noteret, jeg har dog et bub på 800 en en der vil have det leveret til 900,-
jeg vender lige tilbage hvis de 2 springer fra.
|
|
![]() |
|
ok du siger bare til hvis det er de springer fra så køber jeg og afhenter det
Redigeret af robinhood008 - 15-December-2012 kl. 17:46 |
|
![]() |
|
Flere bud ? jeg syntes køberne springer fra hele tiden... .tsk tsk ...
![]() |
|
![]() |
|
prisen er nok for høj
|
|
![]() |
|
miaj ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Maj-2006 Status: Offline Point: 467 |
Fatter ikke dette salg? Hver gang der er nogle der viser intresse og byder,Skriver du sjov nok
at der er budt højere,Det var osse det svar jeg fik,At der var bedre bud. Men hvorfor sælger du det så ikke for det bedre bud! Eller er det bare kunstig bud du lige laver for at få mere for det. Og at man springer fra er vel fordi at man ikke gider bruge 1-2 mrd for at købe et 6-7 år gammel tv til under 800,- ![]() |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |