|
Solgt! |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |||
Sylvest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 894 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-December-2012 kl. 19:39 |
||
1 stk. Samsung SyncMaster 2770HD monitor med TV-modtager sælges.
Købt via bruttolønsordning i november 2009. Det har hængt på en væg i 3 år og fremstår i god stand. Hvor: København S 27" LCD DVB-T/C tuner 1920 x 1080 opløsning Fjernbetjening Original emballage Både original fod og et noname vægophæng medfølger. For alle specifikationer se venligst: http://www.samsung.com/dk/consumer/computer-peripherals/monitors/monitors-tv-tuner/LS27EMDKU/XE-spec Pris: HBO 750,- Jeg forbeholder mig retten til alt og jeg lader den køre til fredag kl. 20:00 (evt. +10 min hver gang der kommer et bud i slutfasen). Jeg har haft nogle internet problemer den seneste time. Derfor forlænger jeg auktionen til kl. 22.00. i dag Så jeg lige kan nå at svare og folk har en chance for at byde. Bud indenfor de sidste 10 min.forlænger auktionen med 10min hver gang. < ="cosymantecnisbfw" co="cs" id="SILOBFWID" style="width: 0px; height: 0px; display: block;"> Redigeret af Sylvest - 14-December-2012 kl. 22:00 |
|||
![]() |
|||
matx2008 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Juni-2011 Sted: Kbh, Danmark Status: Offline Point: 188 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
750 afhentet
|
|||
![]() |
|||
Sylvest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 894 |
||
Noteret
|
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
||
Har det MPEG4 tuner?
|
|||
![]() |
|||
||
Har det MPEG4 tuner?
Det ved jeg faktisk ikke. Jeg har altid brugt DVB-C delen. Jeg vil forsøge at tjekke torsdag aften (er pt. bortrejst), men umiddelbart vil jeg sige nej, da det jo er fra 2009 og dengang var man vist ikke så fremsynet, men jeg forsøger at tjekke i morgen aften. |
|||
![]() |
|||
mylle ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2004 Sted: Hjallerup, DK Status: Offline Point: 1299 |
||
Har et magen til. Der HAR dvb-c
|
|||
![]() |
|||
niepe ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1120 |
||
Ja men har den Mpeg4 over DVB-C?
|
|||
![]() |
|||
Allan Jensen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-April-2006 Sted: Nordsjælland-DK Status: Offline Point: 238 |
||
Som mylle svarer så har den DVB-C og også DVB-T (ikke DVB-T2) så spørgsmålet er besvaret. Redigeret af Allan Jensen - 12-December-2012 kl. 11:54 |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
||
Hvordan det? DVB-C betyder ikke nødvendigvis MPEG4....
|
|||
![]() |
|||
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
||
Hos Yousee er det sådan, at SD udsendelser er mpeg2, og HD udsendelser er mpeg4...
|
|||
mvh Christian
|
|||
![]() |
|||
mylle ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2004 Sted: Hjallerup, DK Status: Offline Point: 1299 |
||
Det har MPEG4
|
|||
![]() |
|||
niepe ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1120 |
||
da DVB-C ikke nødvendigvis betyder MPEG4, så lærte du åbenbart noget i dag
![]() |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |