recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Solgt!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Solgt!

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Allan Jensen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-April-2006
Sted: Nordsjælland-DK
Status: Offline
Point: 238
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Allan Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2012 kl. 13:03
Hvem lærte noget ?
Til top
Bruger udmeldt 10 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 03-December-2007
Point: 530
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 10 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2012 kl. 13:35

.

Redigeret af Mejnert - 06-September-2013 kl. 10:52
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Allan Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2012 kl. 19:40
Jeg har skrevet rigtigt at skærmen er udstyret med DVB-T og DVB-C tuner hvilket den er. Jeg ejer selv denne type skærm såe ...
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 10 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2012 kl. 21:44
.

Redigeret af Mejnert - 06-September-2013 kl. 10:56
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Allan Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2012 kl. 23:17
Oprindeligt skrevet af niepe niepe skrev:

Oprindeligt skrevet af Allan Jensen Allan Jensen skrev:

Oprindeligt skrevet af mylle mylle skrev:

Har et magen til. Der HAR dvb-c

Ja men har den Mpeg4 over DVB-C?
Som mylle svarer så har den DVB-C og også DVB-T (ikke DVB-T2) så spørgsmålet er besvaret.

da DVB-C  ikke nødvendigvis betyder MPEG4, så lærte du åbenbart noget i dag Big smile.
LOL
Til top
mylle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Juli-2004
Sted: Hjallerup, DK
Point: 1299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mylle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2012 kl. 07:24
Oprindeligt skrevet af Mejnert Mejnert skrev:

Oprindeligt skrevet af Allan Jensen Allan Jensen skrev:

Oprindeligt skrevet af mylle mylle skrev:

Har et magen til. Der HAR dvb-c

Ja men har den Mpeg4 over DVB-C?
Som mylle svarer så har den DVB-C og også DVB-T (ikke DVB-T2) så spørgsmålet er besvaret.

Suk.... både dig og Mylle svarer helt hen i vejret, men det kan du ikke se?

et lille hint:  "Ja men har den Mpeg4 over DVB-C?"

@Mejnert

Læs lige mine indlæg igen og forklar mig så hvor det er at jeg har svaret helt hen i vejret?

Jeg har skrevet 2 indlæg.

1. at det har DVB-C
2. at det har MPEG 4

/Jacob
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 10 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2012 kl. 08:31
.

Redigeret af Mejnert - 06-September-2013 kl. 10:52
Til top
zirio Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen
recordere.dk teamet

Oprettet: 11-Juni-2007
Sted: Denmark
Point: 878
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zirio Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2012 kl. 11:47
De Herrer. 

Lad os kort få klarlagt nogle af de spørgsmål der florerer, også kommer vi tilbage til tråden! 

1. Skærmen har DVB-C
2. DVB-C er ikke ensbetydende med, at produktet har MPEG-4.

Lad os komme tilbage til tråden. Er der flere bud?Smile
Til top
Bruger udmeldt 31 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 20-April-2006
Point: 2601
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 31 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2012 kl. 15:18
Mangler stadig svar fra OP om det har DVB-C med MPEG4? Diverse "eksperters" bud i denne tråd, er vist ikke helt pålidelige Wink
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2012 kl. 15:53
Nu linker OP til den model der hedder XE, hvilket er den nordiske model, og den HAR MPEG4, dog er jeg lidt i tvivl om den også kan decode AAC lyd.

Der snakkes om det her: http://forum.edbpriser.dk/brugerne_mener/f/68/t/121088.aspx
Men du må hellere lige få det bekræftet af OP, at det virkelig er EX og ikke EN modellen han har.
Til top
Sylvest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2007
Point: 894
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sylvest Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2012 kl. 17:25

Oprindeligt skrevet af Pallec Pallec skrev:

Mangler stadig svar fra OP om det har DVB-C med MPEG4? Diverse "eksperters" bud i denne tråd, er vist ikke helt pålidelige Wink
< ="cosymantecnisbfw" co="cs" id="SILOBFWID" style="width: 0px; height: 0px; display: block;">

Beklager jeg kom for sent hjem i aftes og har først haft tid nu.

Jeg har set at der er flere som ganske entusiastisk har givet deres bud men det korte af det lange er at jeg simpelthen ikke ved det. Dertil er min tekniske viden utilstrækkelig. Der står intet om MPEG4 på emballagen eller i manualen http://www.samsung.com/dk/support/model/LS27EMDKU/XE-downloads

Jeg har KUN brugt det som DVB-C via Stofa. Her har jeg uden problemer kunnet se alle kanaler i den store pakke, både analoge og digitale i SD og HD samt ekstra betalingskanaler som fx. C More kanalerne.
Om det betyder at der er MPEG 4 eller ej, ved jeg ikke.

Jeg har ikke mulighed for at teste DVB-T delen grundet manglende antenne.
Til top
Sylvest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2007
Point: 894
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sylvest Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2012 kl. 17:28
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Nu linker OP til den model der hedder XE, hvilket er den nordiske model, og den HAR MPEG4, dog er jeg lidt i tvivl om den også kan decode AAC lyd.

Der snakkes om det her: http://forum.edbpriser.dk/brugerne_mener/f/68/t/121088.aspx
Men du må hellere lige få det bekræftet af OP, at det virkelig er EX og ikke EN modellen han har.

Det er EX modellen:

< ="cosymantecnisbfw" co="cs" id="SILOBFWID" style="width: 0px; height: 0px; display: block;">
Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu