|
Solgt! |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||||
Allan Jensen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-April-2006 Sted: Nordsjælland-DK Status: Offline Point: 238 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Hvem lærte noget ?
|
||||
![]() |
||||
Bruger udmeldt 10 ![]() -- ![]() Oprettet: 03-December-2007 Status: Offline Point: 530 |
|||
. Redigeret af Mejnert - 06-September-2013 kl. 10:52 |
||||
![]() |
||||
Allan Jensen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-April-2006 Sted: Nordsjælland-DK Status: Offline Point: 238 |
|||
Jeg har skrevet rigtigt at skærmen er udstyret med DVB-T og DVB-C tuner hvilket den er. Jeg ejer selv denne type skærm såe ...
|
||||
![]() |
||||
Bruger udmeldt 10 ![]() -- ![]() Oprettet: 03-December-2007 Status: Offline Point: 530 |
|||
. Redigeret af Mejnert - 06-September-2013 kl. 10:56 |
||||
![]() |
||||
|||
LOL
|
||||
![]() |
||||
mylle ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2004 Sted: Hjallerup, DK Status: Offline Point: 1299 |
|||
@Mejnert Læs lige mine indlæg igen og forklar mig så hvor det er at jeg har svaret helt hen i vejret? Jeg har skrevet 2 indlæg. 1. at det har DVB-C 2. at det har MPEG 4 /Jacob
|
||||
![]() |
||||
|||
. Redigeret af Mejnert - 06-September-2013 kl. 10:52 |
||||
![]() |
||||
zirio ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 11-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 878 |
|||
De Herrer.
Lad os kort få klarlagt nogle af de spørgsmål der florerer, også kommer vi tilbage til tråden! 1. Skærmen har DVB-C 2. DVB-C er ikke ensbetydende med, at produktet har MPEG-4. Lad os komme tilbage til tråden. Er der flere bud?
![]() |
||||
![]() |
||||
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
|||
Mangler stadig svar fra OP om det har DVB-C med MPEG4? Diverse "eksperters" bud i denne tråd, er vist ikke helt pålidelige
![]() |
||||
![]() |
||||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
|||
Nu linker OP til den model der hedder XE, hvilket er den nordiske model, og den HAR MPEG4, dog er jeg lidt i tvivl om den også kan decode AAC lyd.
Der snakkes om det her: http://forum.edbpriser.dk/brugerne_mener/f/68/t/121088.aspx Men du må hellere lige få det bekræftet af OP, at det virkelig er EX og ikke EN modellen han har.
|
||||
![]() |
||||
Sylvest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 894 |
|||
Beklager jeg kom for sent hjem i aftes og har først haft tid nu. Jeg har set at der er flere som ganske entusiastisk har givet deres bud men det korte af det lange er at jeg simpelthen ikke ved det. Dertil er min tekniske viden utilstrækkelig. Der står intet om MPEG4 på emballagen eller i manualen http://www.samsung.com/dk/support/model/LS27EMDKU/XE-downloads Jeg har KUN brugt det som DVB-C via Stofa. Her har jeg uden problemer kunnet se alle kanaler i den store pakke, både analoge og digitale i SD og HD samt ekstra betalingskanaler som fx. C More kanalerne. Om det betyder at der er MPEG 4 eller ej, ved jeg ikke. Jeg har ikke mulighed for at teste DVB-T delen grundet manglende antenne.
|
||||
![]() |
||||
Sylvest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 894 |
|||
Det er EX modellen:
< ="cosymantecnisbfw" co="cs" id="SILOBFWID" style="width: 0px; height: 0px; display: block;">
|
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |