|
Solgt! |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |||
Gerhardt ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-Oktober-2011 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 18 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Du kommer ikke forbi Århus i nærmeste fremtid? :)
|
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
||
Tak for svaret. Har du set Stofa via en Stofabox eller med antenne kabel direkte i TV'et?
|
|||
![]() |
|||
Sylvest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 894 |
||
Jeg har haft nogle internet problemer den seneste time. Derfor forlænger jeg auktionen til kl. 22.00. Så jeg lige kan nå at svare og folk har en chance for at byde
< ="cosymantecnisbfw" co="cs" id="SILOBFWID" style="width: 0px; height: 0px; display: block;"> |
|||
![]() |
|||
Sylvest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 894 |
||
Nej desværre, det er jo en dejlig by :-)
< ="cosymantecnisbfw" co="cs" id="SILOBFWID" style="width: 0px; height: 0px; display: block;"> |
|||
![]() |
|||
||
Kabel direkte fra væggen og ind i TVet. < ="cosymantecnisbfw" co="cs" id="SILOBFWID" style="width: 0px; height: 0px; display: block;"> |
|||
![]() |
|||
||
solgt til Matx2008< ="cosymantecnisbfw" co="cs" id="SILOBFWID" style="width: 0px; height: 0px; display: block;">
Redigeret af Sylvest - 14-December-2012 kl. 22:02 |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |