recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Solgt!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Solgt!

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Gerhardt Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 14-Oktober-2011
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 18
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gerhardt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2012 kl. 19:34
Du kommer ikke forbi Århus i nærmeste fremtid? :)
Til top
Bruger udmeldt 31 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 20-April-2006
Point: 2601
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 31 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2012 kl. 19:41
Oprindeligt skrevet af Sylvest Sylvest skrev:

Oprindeligt skrevet af Pallec Pallec skrev:

Mangler stadig svar fra OP om det har DVB-C med MPEG4? Diverse "eksperters" bud i denne tråd, er vist ikke helt pålidelige Wink

Beklager jeg kom for sent hjem i aftes og har først haft tid nu.

Jeg har set at der er flere som ganske entusiastisk har givet deres bud men det korte af det lange er at jeg simpelthen ikke ved det. Dertil er min tekniske viden utilstrækkelig. Der står intet om MPEG4 på emballagen eller i manualen http://www.samsung.com/dk/support/model/LS27EMDKU/XE-downloads

Jeg har KUN brugt det som DVB-C via Stofa. Her har jeg uden problemer kunnet se alle kanaler i den store pakke, både analoge og digitale i SD og HD samt ekstra betalingskanaler som fx. C More kanalerne.
Om det betyder at der er MPEG 4 eller ej, ved jeg ikke.

Jeg har ikke mulighed for at teste DVB-T delen grundet manglende antenne.

Tak for svaret.

Har du set Stofa via en Stofabox eller med antenne kabel direkte i TV'et?
Til top
Sylvest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2007
Sted: Denmark
Point: 894
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sylvest Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2012 kl. 20:03
Jeg har haft nogle internet problemer den seneste time. Derfor forlænger jeg auktionen til kl. 22.00. Så jeg lige kan nå at svare og folk har en chance for at byde

< ="cosymantecnisbfw" co="cs" id="SILOBFWID" style="width: 0px; height: 0px; display: block;">
Til top
Sylvest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sylvest Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2012 kl. 20:04
Oprindeligt skrevet af Gerhardt Gerhardt skrev:

Du kommer ikke forbi Århus i nærmeste fremtid? :)

Nej desværre, det er jo en dejlig by :-)
  < ="cosymantecnisbfw" co="cs" id="SILOBFWID" style="width: 0px; height: 0px; display: block;">
Til top
Sylvest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sylvest Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2012 kl. 20:04

Oprindeligt skrevet af Sylvest Sylvest skrev:

Mangler stadig svar fra OP om det har DVB-C med MPEG4? Diverse "eksperters" bud i denne tråd, er vist ikke helt pålidelige Wink

Beklager jeg kom for sent hjem i aftes og har først haft tid nu.

Jeg har set at der er flere som ganske entusiastisk har givet deres bud men det korte af det lange er at jeg simpelthen ikke ved det. Dertil er min tekniske viden utilstrækkelig. Der står intet om MPEG4 på emballagen eller i manualen http://www.samsung.com/dk/support/model/LS27EMDKU/XE-downloads

Jeg har KUN brugt det som DVB-C via Stofa. Her har jeg uden problemer kunnet se alle kanaler i den store pakke, både analoge og digitale i SD og HD samt ekstra betalingskanaler som fx. C More kanalerne.
Om det betyder at der er MPEG 4 eller ej, ved jeg ikke.

Jeg har ikke mulighed for at teste DVB-T delen grundet manglende antenne.

Tak for svaret.

Har du set Stofa via en Stofabox eller med antenne kabel direkte i TV'et?

Kabel direkte fra væggen og ind i TVet. 

Til top
Sylvest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sylvest Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2012 kl. 22:01
solgt til Matx2008< ="cosymantecnisbfw" co="cs" id="SILOBFWID" style="width: 0px; height: 0px; display: block;">

Redigeret af Sylvest - 14-December-2012 kl. 22:02
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu