|
SOLGT |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
President83 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-August-2011 Sted: Rødekro, Dk Status: Offline Point: 232 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-December-2012 kl. 17:17 |
Helt ny box fra dags dato fået den af kæresten, men er ikke rigtig noget for mig da jeg mere er til Apple tv
med kvittering osv ... ![]() ![]() HBO 1000 ny pris hos Cinemagic 1900 MVH Anders
Redigeret af President83 - 29-December-2012 kl. 14:19 |
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan den bruges til at optage TV?
|
|
![]() |
|
President83 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-August-2011 Sted: Rødekro, Dk Status: Offline Point: 232 |
men indrømme at det aner jeg ikke, den har HDMI indgang også så man kan køre sin set top box ind
|
|
![]() |
|
-AA- ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Februar-2007 Sted: Randers Status: Offline Point: 59 |
Hvor i landet?
|
|
![]() |
|
Rødekro sønderjylland
|
|
![]() |
|
kan dog sendes vis det har interesse
|
|
![]() |
|
-AA- ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Februar-2007 Sted: Randers Status: Offline Point: 59 |
Oki, desværre lidt lang køretur fra Randers, specielt i dette vejr, men jeg tænker lige over det :-)
|
|
![]() |
|
ja det må jeg give dig ret i :-)
|
|
![]() |
|
vkdk ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-December-2010 Status: Offline Point: 3 |
1200 inkl. pp til Kbh. budt.
Går ud fra, at orig. kasse inkl. det hele følger med |
|
![]() |
|
og i anledning af julen for du den til den pris ;-)
|
|
![]() |
|
Solgt til VKDK
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |