|
Solgt |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Schulz ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 845 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Elac BS243 solgt
Der er nu "kun" Elac WS1235 i hvide til salg. Er der ikke nogen der skal bruge sådan et sæt evt. som surround højttalere? |
|
![]() |
|
Bhund ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 329 |
Hvorhenne i landet?
|
|
![]() |
|
Meier ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 195 |
Hej Schultz
Har allerede et par Elac så det kunne være sjovt med endnu et par Hvad havde du regnet med? Er et bud på 2000,- helt i skoven? Hilsen Thomas |
|
![]() |
|
Bhund ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 329 |
kr 2500 hvis det er i nærheden af Fredericia.
|
|
![]() |
|
Schulz ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 845 |
De står (hænger) i Aalborg, jeg ved ikke om det er alt for langt væk? Ellers kan de sendes i 2 pakker. Der er originale kasser til dem
![]() |
|
![]() |
|
Jo det er nok lige langt nok, sgu da utroligt som alting foregår deroppe:), havde noget andet deroppe i sidste uge, men det er solgt nu, ellers kunne jeg måske godt ha' fået en tur ud af det.
Din mer-fortjeneste ædes jo næsten op af omk og bøvl, hvis du skal til at inddrage PostDanmark. |
|
![]() |
|
Dit bud er ikke helt i skoven, men jeg syntes det er for lavt. Nu ved jeg ikke endnu om det ender med et salg til Bhund, men jeg vil gerne derop af ![]() |
|
![]() |
|
Alt er solgt
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |