recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Solgt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Solgt

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Schulz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-September-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 845
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Schulz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2013 kl. 14:56
Elac BS243 solgt

Der er nu "kun" Elac WS1235 i hvide til salg. Er der ikke nogen der skal bruge sådan et sæt evt. som surround højttalere?
Til top
Bhund Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-Januar-2008
Sted: Fredericia, DK
Point: 329
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bhund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2013 kl. 18:32
Hvorhenne i landet?
Til top
Meier Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-Juli-2007
Point: 195
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Meier Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2013 kl. 19:45
Hej Schultz
Har allerede et par Elac så det kunne være sjovt med endnu et par
Hvad havde du regnet med?
Er et bud på 2000,- helt i skoven?
Hilsen Thomas
Til top
Bhund Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bhund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2013 kl. 20:26
kr 2500 hvis det er i nærheden af Fredericia.
Til top
Schulz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Schulz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2013 kl. 21:14
De står (hænger) i Aalborg, jeg ved ikke om det er alt for langt væk? Ellers kan de sendes i 2 pakker. Der er originale kasser til dem Smile
Til top
Bhund Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bhund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2013 kl. 21:40
Jo det er nok lige langt nok, sgu da utroligt som alting foregår deroppe:), havde noget andet deroppe i sidste uge, men det er solgt nu, ellers kunne jeg måske godt ha' fået en tur ud af det.

Din mer-fortjeneste ædes jo næsten op af omk og bøvl, hvis du skal til at inddrage PostDanmark.
Til top
Schulz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Schulz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2013 kl. 22:53
Oprindeligt skrevet af Meier Meier skrev:

Hej Schultz
Har allerede et par Elac så det kunne være sjovt med endnu et par
Hvad havde du regnet med?
Er et bud på 2000,- helt i skoven?
Hilsen Thomas

Dit bud er ikke helt i skoven, men jeg syntes det er for lavt. Nu ved jeg ikke endnu om det ender med et salg til Bhund, men jeg vil gerne derop af Smile
Til top
Schulz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Schulz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2013 kl. 00:18
Alt er solgt
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu