recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SOLGT
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SOLGT

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Rasmus8D Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2011
Status: Offline
Point: 1336
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus8D Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2013 kl. 21:22
Her kommer lige nogen jeg havde liggende:

Til top
Danni Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-August-2009
Sted: Odense , Fyn
Point: 163
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Danni Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2013 kl. 23:02
Ja flotte er de squ :)

Den tager jeg lige med lille mor i morgen.

Et side spørgsmål, hvilken receiver skal man kaster efter sårn et sæt.? skal ha Airplay :)
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus8D Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2013 kl. 23:07
Jamen der skal ikke herske nogen tvivl om, at jeg er MEGET glad for min onkyo 809... Den gør det virkelig godt, og klangen er så behagelig med dem. Onkyo er noget af det surround, som i min optik levere den bedste blanding mellem features/surround og så stereo. Der er sikkert mange alternativer som også kan gøre det rigtig godt, men jeg har prøvet rigtig meget, og onkyo vinder altså rigtig meget... Specielt når man så også ser på hvad de koster... ;)
Til top
Krjstoff Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2007
Sted: Denmark
Point: 682
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Krjstoff Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2013 kl. 10:30
Nøj hvor er de flotte ... de ville være en fin opgradering at mit nuværende System Audio setup. Hvis bare pengene var til det lige nu...  Smile
| Synology DS412+ | ATV4 | PS4 | Onkyo 507 | System Audio 2.1 | Logitech Smart Control |
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus8D Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2013 kl. 11:28
Hehe ja, de er smukke, men vigtigst af alt spiller det godt ;)

Man er også velkommen til at byde på de forskellige enheder, hvis jeg opnår det bedre således, er jeg ikke bleg for at sælge det i dele.

Har pt. bud på subben alene også, så hvis du er interesseret i fronter f.eks. kan du byde på disse.

Redigeret af Rasmus8D - 06-Februar-2013 kl. 11:53
Til top
Danni Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-August-2009
Sted: Odense , Fyn
Point: 163
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Danni Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2013 kl. 12:59
Forsigtigt bud på 11,500 afhentet ;)
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus8D Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2013 kl. 13:32
Det er noteret Danni ;) kan se du også lige har en smule vej ;)
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus8D Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2013 kl. 15:15
Har sendt dig en pm danni...
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus8D Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2013 kl. 17:37

-----SOLGT-----

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu