|
SOLGT |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Rasmus8D ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1336 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Her kommer lige nogen jeg havde liggende:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Danni ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-August-2009 Sted: Odense , Fyn Status: Offline Point: 163 |
Ja flotte er de squ :)
Den tager jeg lige med lille mor i morgen. Et side spørgsmål, hvilken receiver skal man kaster efter sårn et sæt.? skal ha Airplay :)
|
|
![]() |
|
Rasmus8D ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1336 |
Jamen der skal ikke herske nogen tvivl om, at jeg er MEGET glad for min onkyo 809... Den gør det virkelig godt, og klangen er så behagelig med dem. Onkyo er noget af det surround, som i min optik levere den bedste blanding mellem features/surround og så stereo. Der er sikkert mange alternativer som også kan gøre det rigtig godt, men jeg har prøvet rigtig meget, og onkyo vinder altså rigtig meget... Specielt når man så også ser på hvad de koster... ;)
|
|
![]() |
|
Krjstoff ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 682 |
Nøj hvor er de flotte ... de ville være en fin opgradering at mit nuværende System Audio setup. Hvis bare pengene var til det lige nu...
![]() |
|
| Synology DS412+ | ATV4 | PS4 | Onkyo 507 | System Audio 2.1 | Logitech Smart Control |
|
|
![]() |
|
Hehe ja, de er smukke, men vigtigst af alt spiller det godt ;)
Man er også velkommen til at byde på de forskellige enheder, hvis jeg opnår det bedre således, er jeg ikke bleg for at sælge det i dele.
Har pt. bud på subben alene også, så hvis du er interesseret i fronter f.eks. kan du byde på disse. Redigeret af Rasmus8D - 06-Februar-2013 kl. 11:53 |
|
![]() |
|
Danni ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-August-2009 Sted: Odense , Fyn Status: Offline Point: 163 |
Forsigtigt bud på 11,500 afhentet ;)
|
|
![]() |
|
Det er noteret Danni ;) kan se du også lige har en smule vej ;)
|
|
![]() |
|
Har sendt dig en pm danni...
|
|
![]() |
|
-----SOLGT----- |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |