|
Solgt |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Razk10 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-Februar-2008 Status: Offline Point: 54 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-Februar-2013 kl. 12:31 |
Hej jeg sælger min kindle fire, da jeg ikke får den brugt så meget. Den er rooted og der er lagt android 4.1.2 på den, den kører rigtig godt og er bygget i en lækker kvailtet. Den fremstår stort set som ny, ingen ridser i skærmen. Jeg har ikke kvitteringen, da det var en julegave, men har den originale amerikanske oplader (der medfølger en lille USA/DK adapter).
Den befinder sig i Odense, men kan sagtens sendes (køber betaler). HBO 700 kr. kører til mandag d.18/2 Redigeret af Razk10 - 19-Februar-2013 kl. 11:47 |
|
![]() |
|
pallelg ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Februar-2011 Sted: Denmark Status: Offline Point: 184 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis vi kan sige kr. 600 inkl. porto til Horsens, så har vi en aftale....
|
|
![]() |
|
rawi ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 282 |
Hvad er forskellen på en ikke rooted og en rooted Kindle Fire?
|
|
![]() |
|
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2370 |
Edit: jeg springer fra i denne omgang.
Redigeret af kaizer - 17-Februar-2013 kl. 10:23 |
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
Kan se du skriver den løber tl den 18, men har du den stadig?
|
|
![]() |
|
Razk10 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-Februar-2008 Status: Offline Point: 54 |
Nej den er blevet solgt.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |