|
SOLGT |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Portuz ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Juni-2012 Sted: Storkøbenhavn Status: Offline Point: 163 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-Marts-2013 kl. 13:36 |
Følgende sælges:
Fallout 3 The Elders Scrolls IV: Oblivion - GOTY Edition Assassion's Creed Assassion's Creed 2 Assassion's Creed Brotherhood Far Cry 2 The Orange Box Uncharted 2: Among Thieves Star Wars - The Force Unleashed Star Wars - The Force Unleashed 2 Tomb Raider: Underworld Demon's Souls Dark Souls - Limited Edition NBA 2K9 NBA 2K11 NBA 2K12 NBA 2K13 Eneste bytte jeg er interesseret i er: Metal Gear Rising: Revengeance, Resident Evil 6 og Far Cry 3. De befinder sig i Lyngby, og er i mint stand. Redigeret af Portuz - 07-Marts-2013 kl. 17:53 |
|
![]() |
|
fjongejohn ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-September-2011 Sted: Nørrebro Status: Offline Point: 263 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg kunne sagtens være på udkig efter:
- Assassion's Creed - Assassion's Creed 2 - Assassion's Creed Brotherhood Hvad forventer du for det?
|
|
![]() |
|
Portuz ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Juni-2012 Sted: Storkøbenhavn Status: Offline Point: 163 |
Hvad siger du til 250,- uden forsendelse?
|
|
![]() |
|
fjongejohn ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-September-2011 Sted: Nørrebro Status: Offline Point: 263 |
Det er for meget synes jeg.
Det er nogle ældre spil, så jeg hopper fra hvis det er prisen :)
|
|
![]() |
|
Vi kan godt sige 200kr.
|
|
![]() |
|
Det synes jeg er mere realistisk.
Du kommer vel ikke til Frederiksberg, Valby eller centrum foreløbigt?
|
|
![]() |
|
Jeg har ikke lige planlagt det, men lad og finde ud af det via PM.
|
|
![]() |
|
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
40 kr afhentet for Star Wars Unleashed 2?
|
|
![]() |
|
Kenzo: En aftale, send en PM.
|
|
![]() |
|
King Nothing ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 75 |
Køber gerne
Far Cry 2 The Orange Box Jeg kommer tit forbi Lyngby st. så kan selv afhente hvis du bor i gåafstand der fra. hva vil du have for de to? |
|
TV: LG 42LM760T, AV: Yamaha RX-V2067, HT: Front - KEF R300, Center - KEF R200c.
|
|
![]() |
|
130,- Jeg bor ikke i gå afstand, men du kan sende en PM med dit nummer, så kan vi time det der. Burde ikke være noget problem :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |