|
solgt |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er det med Skyfall?
|
|
![]() |
|
king size ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-Februar-2010 Sted: danmark Status: Offline Point: 48 |
jeg er interesseret i et sæt.
Redigeret af king size - 13-Marts-2013 kl. 15:51 |
|
![]() |
|
SCR ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-December-2012 Sted: Rødovre Status: Offline Point: 82 |
Det er uden Skyfall, men med en tom plads i sættet til den :)
|
|
![]() |
|
SCR ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-December-2012 Sted: Rødovre Status: Offline Point: 82 |
ok... smid mig en mail. Du er ikke alene :)
|
|
![]() |
|
peterhansen1982 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2010 Status: Offline Point: 695 |
Lige hentet 1 sæt på hans arbejdsplads så ingen ko på isen. Super gave til den gamle :)
|
|
![]() |
|
Sylvest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 894 |
PM sendt
< ="cosymantecnisbfw" co="cs" id="SILOBFWID" style="width: 0px; height: 0px; display: block;"> |
|
![]() |
|
hw1270 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 30 |
Jeg vil gerne købe en
Kan komme og hente Henrik |
|
![]() |
|
Helt i orden. Først til mølle princip... har pt. 4... men får måske nogle flere imorgen, giver lige en melding imorgen...
|
|
![]() |
|
bbond ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Januar-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 410 |
Hej!
vil også gerne købe boksen til 650,- kr (+ forsendelse)... foregår betalingen via. butikken (Sony Center) eller er det en "privat" handel ? Hvis det er via. butikken - må det samme tilbud vel gælde i andre Sony Centre ? (eller er det "kun" i Rødovre.. ;) Bond
![]() Redigeret af bbond - 13-Marts-2013 kl. 18:13 |
|
![]() |
|
Steen6400 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2127 |
Jeg er også med på en box, hvis der er flere tilbage, e-mail sendt.
|
|
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
Apple TV 4K 1. gen, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro |
|
![]() |
|
SorensenS ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 180 |
Hvis der er flere bokse er jeg også interesseret.
E-mail afsendt
|
|
![]() |
|
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 4010 |
Jeg er også frisk på en. Bor tæt på Sony Center Rødovre, så jeg kan hente den i butikken
|
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |