|
Solgt |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
marc1985 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 17-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 37 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hej.
Hvis din Pi ikke er solgt, kunne jeg godt være intersseret i den, hvis du altså kan sende den..?
|
||
![]() |
||
herregaarden ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Juni-2011 Status: Offline Point: 151 |
|
Jeg har en anden der er intereseret, hvis det falder igennem skal jeg nok sige til. Redigeret af herregaarden - 17-Marts-2013 kl. 04:00 |
||
![]() |
||
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
|
Penge er på vej. Se pm:)
|
||
![]() |
||
herregaarden ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Juni-2011 Status: Offline Point: 151 |
|
PM Sendt
|
||
![]() |
||
|
Stadig til salg
|
||
![]() |
||
doubt66 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-Juni-2011 Status: Offline Point: 91 |
|
375 incl. fragt
|
||
![]() |
||
|
400 inkl. Fragt, så har vi en deal ;)
|
||
![]() |
||
wamsler ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 163 |
|
hej er den solgt? og kan den afspille iso filer?
|
||
![]() |
||
SmasherDK ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-December-2007 Status: Offline Point: 45 |
|
Har du købt det hele hos Raspberrypi.dk?
Hvor stor er strømforsyningerne? 1A eller 1.2A?
|
||
![]() |
||
|
Den er reserveret til anden køber, skulle det falde igennem, skal jeg nok sige til. Ja, XBMC kan afspille ISO filer.
|
||
![]() |
||
|
Jeg har købt nogen af delene her på forummet(pi,box) og andet(psu,sd) fra ebay. Ingen kvitering. Begge psu'r er 1,2A.
|
||
![]() |
||
SmasherDK ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-December-2007 Status: Offline Point: 45 |
|
Okay, går salget i stå igen, vil jeg godt købe det til de 400,- incl fragt
![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |