|
Solgt |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Schulz ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 845 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Maj-2013 kl. 09:55 |
Jeg har et sæt Kef T301 i sort til salg. De er købt 28. nov. 2011, så der er stadig 6 mdr. reklamationsret på dem. Der er et sæt fødder med til dem der fungerer som bordstand. Ingen emballage. De er oprindeligt købt i KT-Radio. De fejler intet. De befinder sig i Aalborg. Meget flade væghøjttalere, størrelse fremgår af nedenstående link.
Pris kr. 2000,- Rimelige bud modtages. http://www.kef.com/html/en/showroom/home_theatre_speakers/tseries/fact_sheets/speakers/t301/index.html Jeg forbeholder mig retten til alt ![]() Redigeret af Schulz - 26-Juni-2013 kl. 13:29 |
|
![]() |
|
JaAndersen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-November-2009 Status: Offline Point: 805 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hmm, kunne godt være interesseret :-)
Havde du ikke hele sættet??
|
|
![]() |
|
Schulz ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 845 |
Nej jeg har kun 2 stk.
![]() |
|
![]() |
|
Op
|
|
![]() |
|
ekelund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-August-2006 Sted: Aalborg Denmark Status: Offline Point: 1426 |
1400kr budt hvis der er beslag så de kan vægmonteres
Redigeret af ekelund - 25-Maj-2013 kl. 20:27 |
|
Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
|
|
![]() |
|
Det er lige i underkanten. Kvitteringen på højttalerne skulle jeg gerne modtage mandag, så er det på plads ![]() |
|
![]() |
|
Så er kvitteringen modtaget. Højttalerne er kun 1,5 år gamle.
|
|
![]() |
|
Op
|
|
![]() |
|
Rough ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2009 Sted: Måløv, Denmark Status: Offline Point: 379 |
Vil gerne byde 1500,-
|
|
![]() |
|
Tak for budet, jeg vil gerne lidt højere op. Er det 1500,- afhentet eller hvordan? Jeg kan se du bor i Måløv, så det kunne godt ligne noget med forsendelse osv? Med venlig hilsen Schulz ![]() |
|
![]() |
|
Rough ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2009 Sted: Måløv, Denmark Status: Offline Point: 379 |
Ja det er noget med forsendelse, hvis det bliver aktuelt.
![]() |
|
![]() |
|
Vi kan sige kr. 1800,- så betaler jeg for at få dem sendt med pakkepost?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |