|
SOLGT |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-Juni-2013 kl. 21:57 |
Sættet er i sort piano, og er en tweaked model af Ashley James. Kun én ejer (mig), fra ikke-ryger hjem, ingen ridser og 100% OK.
Ægte aktive højtalere m. DAC, Forforstærker og effektforstærker på 2x250w (IKKE Class-D) til bas/mellemtone samt 2x75w til diskant. Spiller bragende højt uden forvrængning. 2x optiske input, 1x sub input samt 1x analog input. Fjernbetjening, tilhørende kabler og emballage medfølger. Tilsæt fx. en SONOS Connect eller Squeezebox, og du er kørende! Pris: 5499 - nypris 11.500 Disse højtalere har erstattet langt dyrere grej i mit hjem - mit sidste setup var Naim m. Dynaudio Focus højtalere. Byttes kun med samme sæt i hvid. Intet andet har interesse, udover kontanter naturligvis.
![]() BILLEDET ER LÅNT, MEN MIT SÆT ER MAGEN TIL. Redigeret af Ukke - 15-Juni-2013 kl. 07:27 |
|
![]() |
|
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Glemte lige at skrive, at der naturligvis gives lidt rabat hvis hele sættet købes. Ellers er prisen fast.
Redigeret af Ukke - 05-Juni-2013 kl. 21:00 |
|
![]() |
|
Stadig til salg. Køber sprang fra pga. pengemangel.
Bud modtages da også.
|
|
![]() |
|
Up
|
|
![]() |
|
^^
|
|
![]() |
|
Det er tilladt at smide et bud eller to.
Lad ikke den lave pris narre. De spiller bedre end rigtig mange andre systemer, som er mange gange dyrere. Jeg gik selv fra et Naim/Dynaudio anlæg til 50.000+ kr til disse ADM9.... Det er ikke for sjov at AVI er blevet kåret til den bedste HIFI-stand ved de engelske HIFI-messer i de seneste år. Nedstående anmeldelse af er den gamle ADM9-model. Min er nyere og forbedret på alle punkter. What HIFI, Tech Radar og HIFI Choice skrev: ..."It delivers a sound far bigger and more powerful than you would expect, with the sort of musical accuracy and honesty that you don't get at a grand and you might struggle to find even at £5,000." Matchende subwoofer haves. Se min anden annonce. ![]() ![]() Redigeret af Ukke - 13-Juni-2013 kl. 00:20 |
|
![]() |
|
Stonefunker ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2013 Sted: København Status: Offline Point: 1 |
Hej,
Er de solgt? Er de lige så gode som Dynaudio Xeo 3 eller Elac Am 180. Hvis de er så gode, hvorfor sælger du dem så? Mvh Thomas |
|
![]() |
|
Jeg hørte Xeo 3 for små 2 uger siden. Jeg kan godt lide deres nogenlunde trådløse frihed, men jeg er ikke specielt imponeret over deres spillestil. For meget "booom" og lidt for detaljeret til min smag. Xeo 3 er desuden kun udstyret med 1 optisk indgang. Jeg har brug for 2. ADM9.1 er, i mine øre, bedre end Xeo 3 - og er samtidig meget kraftigere. Elac 180 har jeg kort hørt, men de sagde mig ikke noget. Som det fremgår i annoncen sælger jeg, da jeg vil have et sæt i hvid. Jeg har heller ikke længere plads til subwooferen. Hvis du er tvivl om deres performance, kan du jo læse de efterhånden utallige anmeldelser på nettet af både professionelle studio-anmeldere, mere kommercielle anmeldere og brugere. Du er velkommen til at lytte. Redigeret af Ukke - 13-Juni-2013 kl. 11:24 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 45 ![]() -- ![]() Oprettet: 05-Februar-2010 Status: Offline Point: 0 |
Davs :)
Hvor står de henne i landet? :) MvH Jonas |
|
![]() |
|
Aarhus C, lige bag Aros, 5 min. fra banegården.
|
|
![]() |
|
SOLGT
|
|
![]() |
|
SOLGT Redigeret af Ukke - 14-Juni-2013 kl. 16:41 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |