|
Solgt |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
DVDO ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2012 Status: Offline Point: 645 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-Juni-2013 kl. 08:19 |
Sælger min Linn Akurate 4200, en fantastisk effekt fra Linns næst dyreste serie.
Den er i sort og fremtræder serdeles velholdt. Forstærkeren yder 4x200watt, deraf navnet 4200 Det er en Akurate modellen og ikke en Chakra (C4200), det betyder at vil du køre aktivt har du mulighed fra at lave internt wirering, hvilket jeg selv syntes er det bedste, bedre end Linn Silver kabler. Det er også udgaven med de gode WBT højttaler terminaler. En sand musik formidler. Se eventuelt mine andre annoncer hvis du kunne tænke dig Linn aktivt højttaler setup. Pris kr. 19.500 Kan sendes for købers regning. Befinder sig lidt uden for Århus ![]() Redigeret af DVDO - 21-Juni-2013 kl. 11:13 |
|
![]() |
|
DVDO ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2012 Status: Offline Point: 645 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ny pris kr. 19000
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |