|
solgt |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg spørger ind til om du tager imod bud fordi PC'en er i en dyrere liga end hvad min bekendte har brug for. Altså, den er overkill og er forståeligt nok for dyr.
|
|
![]() |
|
Mikkel.Hansen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-September-2011 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 214 |
Jeg sælger ikke i dele, og afmonterer intet. Det er bygget med henblik på top ydelse, uden larm til følge, eller varme
|
|
![]() |
|
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Det er selvfølgelig interesse for en samlet PC..
|
|
![]() |
|
Mikkel.Hansen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-September-2011 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 214 |
Jeg synes prisen er yderst fair.
|
|
![]() |
|
Der er alle dele med til bundkortet, bundle, og de ting der er taget af for at monterer vandblokke, og det samme med GFX.
|
|
![]() |
|
babamac ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Herlev, Danmark Status: Offline Point: 259 |
Vil gerne smide et fornuftigt bud, men vil til gengæld gerne vide hvorfor der ikke er kvittering på så nye dele?
Hvordan med garanti/reklamationsret? Redigeret af Henrik B. - 01-September-2013 kl. 08:15 |
|
![]() |
|
Som skrevet i første indlæg, så er den bygget i samarbejde med flere producenter, og derfor er der ikke kvitt på delene.
Visse af tingene som RAM, er der livtids garanti på, når serienummeret oplyses. |
|
![]() |
|
7000 afhentet
|
|
![]() |
|
Det kan jeg ikke, beklager. Jeg vil gerne holde skindet mest muligt på næsen.
Derfor synes jeg prisen er fair. Jeg har skrevet den har været brugt ca. 50 timer, men hånden på hjertet, så er det nærmere det halve |
|
![]() |
|
Jeg er også påtænkelig ved at give en så høj pris.. går det i stykker står man jo med skægget i postkassen.
|
|
![]() |
|
britney ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-September-2010 Status: Offline Point: 65 |
Kommer den med windows?
|
|
![]() |
|
Helt ok, og ja, det er da mange penge, men også en god pc til fair pris.
britney, det er muligt.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |