|
solgt |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg vil lige blande mig med risiko for måske at brænde nallerne...
Jeg køber som udgangspunkt aldrig noget brugt uden kvitteringer. Men hvis man kigger på det som sælges, så er halvdelen ikke ligefrem standard hardware, så jeg tror næppe det er tyvegods, hvis nogen skulle være bange for det. Man kan sikkert også få Mikkel til at give en kvittering på at man har købt det af ham. Kigger man på hardware:
Vandkølingen er der nok ikke noget garanti på, men en tilsvarende pumpe kører jeg med på 6. år uden problemer. Så jeg ville ikke være nervøs ved at købe denne maskine uden kvitteringer! ![]() Jeg synes også Mikkels pris er fair, man kan jo genbruge de fleste vand-dele og PSU til den næste maskine.
Redigeret af Cyberguyen - 30-August-2013 kl. 17:21 |
|
![]() |
|
Mikkel.Hansen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-September-2011 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 214 |
Cyberguyen, spot on
Og ja selvfølgelig tild enne Man kan sikkert også få Mikkel til at give en kvittering på at man har købt det af ham. Redigeret af Mikkel.Hansen - 30-August-2013 kl. 17:57 |
|
![]() |
|
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Hvor meget ram er der i?
|
|
![]() |
|
Mikkel.Hansen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-September-2011 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 214 |
16GB
|
|
![]() |
|
ingen?
|
|
![]() |
|
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
8000 afhentet hvis du skriver en kvittering på salget. Så tager jeg også alle papkasserne med som du sagde du havde..
|
|
![]() |
|
Der er kasser med udstyr til bundkort og grafikkort.
Prisen er 8500kr, og jeg kan sagtens skrive unde rpå du har købt den af mig. Men det giver dig ingen garanti fra min side eller producenten
|
|
![]() |
|
Maskinen er stadig til salg efter interesseret køber fik kolde fødder, og jeg spildte en bunke tid med at køre den klar til afhentning.
|
|
![]() |
|
ingen?
|
|
![]() |
|
op
|
|
![]() |
|
Trækker mit bud på 8000. Jeg har købt en opdateret Haswell-setup istedet.
|
|
![]() |
|
Dit bud er heller ikke nok, så fair nok :-)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |