recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - *SOLGT*
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

*SOLGT*

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
bony Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 15-August-2007
Sted: Fredensborg
Status: Offline
Point: 358
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bony Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: *SOLGT*
    Sendt: 03-September-2013 kl. 22:16
Kære alle sammen,

Så er der blevet indkøbt nye højttalere til stereo brug og jeg skal dermed af med mit surround højttaler sæt.

Det drejer sig om et Miller & Kreisel 5.1 sæt bestående af 2 x K7, 3 x K5 og en KX10 (sub). Højttalerne har stået i et ikke-ryger hjem og er blevet passet og plejet som de fortjener og er derfor i mint stand. Jeg har været meget tilfreds med højttalerne, men sælges dels fordi jeg ønskede at prøve noget nyt og så fordi, at jeg ikke længere har plads til surround, da jeg er flyttet i lejlighed. Havde til sidst kun koblet front og center til og så ryger fidusen lidt af at have dem.

Højttalerne befinder sig i Aarhus C, hvor de også skal afhentes. Jeg har ikke længere originalindpakningen, men kvittering kan fremvises ved interesse. Højttalerne er købt i efteråret/vinteren 2009.

Prisforslag HBO: 4.000 kr, men bud modtages gerne. Skambud frabedes venligst. Indlæg omhandlende tidligere prisdiskussion ignoreres.

På forhånd tak.

Bony

Disclaimer: Da nogle brugere herinde på Recordere åbenbart mener, at indkøbsprisen er relevant for salgsprisen af brugt elektronik, så gøres der hermed opmærksom på, at højttalerne er købt gennem Fælleskøbet herinde på Recordere.dk til vanvittig spotpris. For god ordens skyld må jeg endvidere gøre opmærksom på, at jeg ikke er ude på at snyde nogen. Smile

Zoundstyle Z2
Der er mulighed for at et sæt Zoundstyle Z2 højttalerstande følger med ved købet. De kan dog også sælges for sig. De er købt i HK for 999,- (dog pt. udgået vare). Læs anmeldelse af højttaler standene her.

Redigeret af bony - 17-September-2013 kl. 13:34
Til top
henningdalgaard Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-September-2004
Sted: Aalborg
Point: 1686
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henningdalgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2013 kl. 10:24
har du ikke haft en tråd om denne tidligere? Måske tager jeg fejl
Til top
bony Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bony Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2013 kl. 16:41
Oprindeligt skrevet af henningdalgaard henningdalgaard skrev:

har du ikke haft en tråd om denne tidligere? Måske tager jeg fejl

Hej Henning,

Der var en tråd omhandlende højttalerne, men det var ikke en egentlig salgstråd, men en vurderingstråd. Fortrød dog, at jeg ikke bare satte dem til salg med det samme, for tråden stak helt af og endte med at blive en diskussion om hvad der er i orden og hvad der ikke er i orden på Recordere.dk. Men for god ordens skyld og for ikke at udøve "censur", så har jeg beholdt den gamle tråd og refereret til den i denne salgstråd. Så har jeg i hvert fald lagt kortene på bordet. :)

Jeg garanterer dog, at dette er den sidste tråd jeg opretter om de højttalere. ;)

Med venlig hilsen
Bony
Til top
mikkelfrost Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-September-2006
Sted: Denmark
Point: 1192
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mikkelfrost Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2013 kl. 23:33
byder 2000
Til top
nAlen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Juni-2009
Sted: Hjørring
Point: 609
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nAlen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2013 kl. 09:17
Jeg kunne godt være interesseret i standerne hvis de ender med at skulle sælges for sig.. Hvad er mål på base og top plate på dem og hvilken højde?
Til top
Bhund Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-Januar-2008
Sted: Fredericia, DK
Point: 329
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bhund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2013 kl. 12:09
kr 3500 samlet
Til top
bony Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bony Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2013 kl. 20:53
Oprindeligt skrevet af Bhund Bhund skrev:

kr 3500 samlet

Dit bud er noteret. Smile

Jeg tillader mig dog lige at lade tråden køre et par dage længere.
Til top
Bhund Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bhund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2013 kl. 21:30
Naturligvis, ingen hastværk.
Til top
bony Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bony Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2013 kl. 16:12
Bud modtages gerne et par dage endnu. Regner med at have tid til afhentning omkring midt på eller i slutningen af næste uge. Smile

Højttalerne er desuden også til salg på DBA.
Til top
Bhund Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bhund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2013 kl. 19:41
?
Til top
bony Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bony Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2013 kl. 13:32
Oprindeligt skrevet af Bhund Bhund skrev:

?

Hej Bhund,

Jeg beklager virkelig - det er både dårlig stil og meget meget pinligt, men jeg havde altså fuldstændig glemt alt om dit bud. Jeg har haft syltet min privatmail pga. arbejde og polterabend, så jeg kom fuldstændig fra det. Da jeg så ikke "hørte" mere til det og da jeg så modtog et bud på 4.000 kr på DBA, så gik det hele pludselig meget stærkt. Højttalere og standere er desværre allerede solgt.

Jeg kan godt se at forløbet har været utilfredsstillende og det beklager jeg. UnhappyEmbarrassed

Med venlig hilsen
Bony
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu