|
SOLGT |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Mb120 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-September-2007 Sted: Middelfart Status: Offline Point: 65 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-August-2014 kl. 20:00 |
Hej
Jeg har fået følgende i overskud - GIGABYTE GA-Z87X-UD5H - Haswell - Intel Core i7-4770S Haswell - Box -Fractal Design Define R4 Titanium Grey - Corsair HX650 - 650W PSU - 32GB Ram (Kingston HyperX Black DDR3-1600 DC 16GB Det hele er fra 06-12-2013 udentagen HDD som er en 180GB Intel 330 (mener den er cirka 1,5 år gammel) HBO 3500 (sig til hvis jeg er helt ved siden af med prisen) lader den "løbe" til søndag kl 21.00) Jeg forbeholder mig retten til alt . HDD kan udskiftet med anden hvis man ønsker mere plads // Thomas Redigeret af Mb120 - 10-August-2014 kl. 20:04 |
|
![]() |
|
Giffel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2007 Sted: Haderslev, DK Status: Offline Point: 1221 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis du vil sælge ram og cpu for sig, kunne jeg godt være interesseret.
|
|
LG OLED C1 77" Denon AVR-X2800H Synology DS916+ ATV 4K 3. gen |
|
![]() |
|
mbjerregaard ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-August-2010 Status: Offline Point: 222 |
Er den køreklar? Eller mangler der GFX som jeg kan se ikke er beskrevet? Mulighed for at sende, da jeg er fra Midtjylland?
|
|
![]() |
|
Mb120 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-September-2007 Sted: Middelfart Status: Offline Point: 65 |
Giffel : HVIS det skal sælges som læsdele skal det minimun være CPU + RAM + Motherboard i en pakke
mbjerregaard : Der er onboard grafikkort på motherboard
|
|
![]() |
|
mbjerregaard ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-August-2010 Status: Offline Point: 222 |
Okay, så den er køreklar? Erfaringer med nogle nyere spil den kan trække?
|
|
![]() |
|
Der mangler et OS (jeg kan godt smide en 90 dages windows på.....), jeg spiller ikke spil, så hvad den evt kan trække af spil ved jeg intet om ,
Levering : jeg kommer med jævne mellemrum i silkeborg området...hvis du bor i nærheden af Silkeborg / Århus / Herning skulle vi nok kunne finde ud af noget der
|
|
![]() |
|
kenneth85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Juni-2013 Sted: Løsning Status: Offline Point: 974 |
Er cpu køler standard? Hvad PSU er der i maskinen? og er harddisken en SSD?
|
|
Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
|
|
![]() |
|
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
Jeg tillader mig at kommenterer på dette ;) Du skal ikke regne med at kunne køre nogen som helst "spil" med onboard grafikdelen. Jeg mener det er et HD 4600 på sådan en i7 processor? Som du kan se af ovenstående benchmarks, skal du ud og have et grafikkort...
|
|
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
|
![]() |
|
kenneth85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Juni-2013 Sted: Løsning Status: Offline Point: 974 |
Undskyld var vist ikke helt vågen svarene er jo i annoncen.
Snakker lige med konen kunne måske godt have interesse i maskinen :) Men kun hvis alle kvitteringer samt at det fungere fejlfrit? |
|
|
|
![]() |
|
Mbjerregaard : Jeg har et asus 7750HD liggende som måske nok kunne indgå...
Kenneth85: der er faktura på alt (fra december 2013) undtagen SSD som er 1,5 år gammel, tror godt jeg kan finde en faktura på den også hvis det skulle være |
|
![]() |
|
Jeg byder de 3500 kr.
Men du må meget gerne smide 90 dages windows på så jeg kan se maskinen i drift inden købet og sikre mig at alt virker som det skal :) |
|
|
|
![]() |
|
kenneth85, det er noteret
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |