|
SOLGT |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
bony ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2007 Sted: Fredensborg Status: Offline Point: 358 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-August-2014 kl. 12:14 |
Hej,
Jeg har ikke haft Stofa længe, men havde glemt alt om at denne bare lå og samlede støv inde i skabet, så nu sælges den. Irdeto CI CA modul til Stofas programkort. Står hos AV-Connection til 399,-. Priside 250,- men er åben for bud. Skal den sendes så giver jeg portoen, ellers kan den afhentes i Århus C. Det er denne her: http://www.av-connection.dk/?PGr=5898
Redigeret af bony - 21-August-2014 kl. 16:46 |
|
—
|
|
![]() |
|
ckarlo ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 06-August-2014 Sted: Århus Status: Offline Point: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kunne muligvis godt være interesseret da jeg står og mangler et til test af noget udstyr - hvor gammel er den? Er den MPEG-4 kompatibel?
Hvad siger du til 100 kr afhentet en af dagene?
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10628 |
Det er der ikke noget der hedder. Det er de alle. Et Ca moduls opgave er at afkryptere kanalen og har intet med komprimeringen at gøre.
Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
bony ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2007 Sted: Fredensborg Status: Offline Point: 358 |
Hej ckarlo, Modulet er desværre solgt. /Bony
|
|
—
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |