|
Solgt! |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Hifi_andy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-November-2011 Sted: København Status: Offline Point: 123 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-August-2014 kl. 18:17 |
På grund af opgradering sælger jeg min Onkyo TX-NR 515b 7.2 reciever.
Enheden er købt august 2012 i Elgiganten. Recieveren fremstår som ny og har alt medfølgende udstyr, dvs remote, Audyssey mikrofon, radio antenne, kvittering samt orginal emballage. Den er aldrig blevet "fest" misbrugt og har stået køligt i et røgfrit miljø. Der udover medfølger også Onkyons wifi USB dongle som gør recieveren trådløs (værdi 499 kr). HDMI boardet er netop skiftet inden for garanti og der er derfor 2 års garanti mod fejl på denne komponent. Onkyo TX-NR 515 har modtaget mange gode anmeldelser, se fx WhatHifi´s 5 stjerende review Specs (se fulde specs HER)
Recieveren befinder sig på Amager (KBH S) og sendes ikke. Jeg er dog fleksibel i forhold til at mødes uden for KBH hvis det ønskes. Fast pris på 1500 kr
Redigeret af Hifi_andy - 27-August-2014 kl. 20:51 |
|
![]() |
|
Jack Lenschau ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-Marts-2014 Sted: Nimtofte, DK Status: Offline Point: 11 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej du kommer tilfældigvis ikke til østjylland for så vil jeg gerne købe den :-)
|
|
![]() |
|
Hifi_andy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-November-2011 Sted: København Status: Offline Point: 123 |
Desværre, færdes ikke så meget på de kanter
![]() |
|
![]() |
|
Op
|
|
![]() |
|
Op
|
|
![]() |
|
Solgt, kan fjernes.
|
|
![]() |
|
Rolf Lemmike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1066 |
Du redigerer bare overskriften til Solgt.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |