recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Solgt!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Solgt!

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Hifi_andy Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-November-2011
Sted: København
Status: Offline
Point: 123
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hifi_andy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Solgt!
    Sendt: 17-August-2014 kl. 18:17
På grund af opgradering sælger jeg min Onkyo TX-NR 515b 7.2 reciever.

Enheden er købt august 2012 i Elgiganten. 

Recieveren fremstår som ny og har alt medfølgende udstyr, dvs remote, Audyssey mikrofon, radio antenne, kvittering samt orginal emballage. Den er aldrig blevet "fest" misbrugt og har stået køligt i et røgfrit miljø. Der udover medfølger også Onkyons wifi USB dongle som gør recieveren trådløs (værdi 499 kr). 

HDMI boardet er netop skiftet inden for garanti og der er derfor 2 års garanti mod fejl på denne komponent. 

Onkyo TX-NR 515 har modtaget mange gode anmeldelser, se fx WhatHifi´s 5 stjerende review

Specs (se fulde specs HER
  • Smartphone app til styring (meget nemt at sætte op med medfølgende wifi dongle)
  • 8x HMDI in (en på fronten) / 2 HDMI out
  • Undersøttter alle moderne lydformater
  • Understøtter ARC & HDMI 1.4
  • 4K Upscalling via Qdeo
  • Opgivet til 130 W/Ch (6 Ω, 1 kHz, 1% THD, 1 Channel Driven, IEC)
Recieveren befinder sig på Amager (KBH S) og sendes ikke. Jeg er dog fleksibel i forhold til at mødes uden for KBH hvis det ønskes. 

Fast pris på 1500 kr

Redigeret af Hifi_andy - 27-August-2014 kl. 20:51
Til top
Jack Lenschau Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 18-Marts-2014
Sted: Nimtofte, DK
Point: 11
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jack Lenschau Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2014 kl. 08:38
Hej du kommer tilfældigvis ikke til østjylland for så vil jeg gerne købe den :-)
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hifi_andy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2014 kl. 18:55
Desværre, færdes ikke så meget på de kanter
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hifi_andy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2014 kl. 17:46
Op
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hifi_andy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2014 kl. 09:20
Op
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hifi_andy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-August-2014 kl. 23:18
Solgt, kan fjernes.
Til top
Rolf Lemmike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Maj-2007
Point: 1066
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolf Lemmike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2014 kl. 11:33
Oprindeligt skrevet af Hifi_andy Hifi_andy skrev:

Solgt, kan fjernes.

Du redigerer bare overskriften til Solgt.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu