recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Solgt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Solgt

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Random_Hero Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 29-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 297
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Random_Hero Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Solgt
    Sendt: 21-August-2014 kl. 08:41
solgt

Redigeret af Random_Hero - 06-September-2014 kl. 19:38
Til top
ImpulzE Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-November-2009
Sted: Danmark
Point: 223
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ImpulzE Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2014 kl. 09:12
Går ud fra du har kvitteringen og den følger med?

Edit: Jeg kunne også bare læse din annonce ordentligt igennem ;)

Redigeret af ImpulzE - 21-August-2014 kl. 09:16
Til top
kenneth85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-Juni-2013
Sted: Løsning
Point: 974
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kenneth85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2014 kl. 09:36
Lige til info så kan denne mobil altså købes ved proshop for 2.399 kr i samme farve.

Vil ikke komme med et bud da HBO skal være over 2.200.
Held og lykke med salget. Håber du finder en køber. :)

Redigeret af kenneth85 - 21-August-2014 kl. 09:39
Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Random_Hero Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2014 kl. 10:30
Kenneth85 - tak for dit bidrag. Bud kan jo fremsendes såfremt at man ikke synes at nyprisen er korrekt. bud har så vidt intet med HBO at gøre. 

ImpulzE - ja kvitt. medfølger. som der også står Smile
Til top
kenneth85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-Juni-2013
Sted: Løsning
Point: 974
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kenneth85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2014 kl. 11:35
HBO: 2.200kr pp. 
Læser jeg som "Højest bydende over 2.200 kr plus porto får lov at købe den"

Så har bud jo også noget med HBO at gøre :) Eller jeg misforstår måske det du skriver? :)
Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Random_Hero Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2014 kl. 11:38
Det er vel tilladt at give et bud så kan sælger forholde sig til det. Sådan ser jeg det. Er bud over eller ligmø med HBO så er der automatisk straks et salg.
Til top
NikolajC Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Januar-2006
Point: 614
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NikolajC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2014 kl. 20:12
Oprindeligt skrevet af Random_Hero Random_Hero skrev:

Det er vel tilladt at give et bud så kan sælger forholde sig til det. Sådan ser jeg det. Er bud over eller ligmø med HBO så er der automatisk straks et salg.

Det lyder som det man i gamle dage kaldte "pris". Hvorfor "byde" mere end HBO, hvis det straks resulterer i et salg. Nå tilbage til emnet :)
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2006
Point: 4951
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2014 kl. 20:15
Et højeste bud over eller lig med HBO resulterer i et salg, men det kræver jo også en deadline.

Man får ikke automatisk et salg fordi man er over HBO, da det kan være at andre efterfølgende overbyder.
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
NikolajC Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Januar-2006
Point: 614
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NikolajC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2014 kl. 20:19
Det er en fin telefon. Kunne sgu godt være fristet.
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Random_Hero Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2014 kl. 20:29
NikolaiC så må du jo slå til.
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Random_Hero Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2014 kl. 09:22
stadig til salg.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu