|
Solgt |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Random_Hero ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 29-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 297 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-August-2014 kl. 08:41 |
solgt Redigeret af Random_Hero - 06-September-2014 kl. 19:38 |
|
![]() |
|
ImpulzE ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-November-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 223 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Går ud fra du har kvitteringen og den følger med?
Edit: Jeg kunne også bare læse din annonce ordentligt igennem ;) Redigeret af ImpulzE - 21-August-2014 kl. 09:16 |
|
![]() |
|
kenneth85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Juni-2013 Sted: Løsning Status: Offline Point: 974 |
Lige til info så kan denne mobil altså købes ved proshop for 2.399 kr i samme farve.
Vil ikke komme med et bud da HBO skal være over 2.200. Held og lykke med salget. Håber du finder en køber. :) Redigeret af kenneth85 - 21-August-2014 kl. 09:39 |
|
Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
|
|
![]() |
|
Random_Hero ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 29-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 297 |
Kenneth85 - tak for dit bidrag. Bud kan jo fremsendes såfremt at man ikke synes at nyprisen er korrekt. bud har så vidt intet med HBO at gøre.
ImpulzE - ja kvitt. medfølger. som der også står
![]() |
|
![]() |
|
kenneth85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Juni-2013 Sted: Løsning Status: Offline Point: 974 |
HBO: 2.200kr pp.
Læser jeg som "Højest bydende over 2.200 kr plus porto får lov at købe den" Så har bud jo også noget med HBO at gøre :) Eller jeg misforstår måske det du skriver? :)
|
|
Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
|
|
![]() |
|
Det er vel tilladt at give et bud så kan sælger forholde sig til det. Sådan ser jeg det. Er bud over eller ligmø med HBO så er der automatisk straks et salg.
|
|
![]() |
|
NikolajC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2006 Status: Offline Point: 614 |
Det lyder som det man i gamle dage kaldte "pris". Hvorfor "byde" mere end HBO, hvis det straks resulterer i et salg. Nå tilbage til emnet :)
|
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
Et højeste bud over eller lig med HBO resulterer i et salg, men det kræver jo også en deadline.
Man får ikke automatisk et salg fordi man er over HBO, da det kan være at andre efterfølgende overbyder.
|
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
![]() |
|
NikolajC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2006 Status: Offline Point: 614 |
Det er en fin telefon. Kunne sgu godt være fristet.
|
|
![]() |
|
NikolaiC så må du jo slå til.
|
|
![]() |
|
stadig til salg.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |