|
Solgt |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hvis de 1050 ikke er nok, hvorfor har du så sat til hbo 1000, i min verden er 1050 mere end hbo 1000, var ellers selv fristet til at byde, men med den holdning holder jeg mig væk
Redigeret af Hackerjac - 24-August-2014 kl. 17:23 |
|
![]() |
|
Lapsen36 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 10-August-2014 Status: Offline Point: 45 |
Jeg sætter en lav hbo, så folk kan byde. Dermed ikke sagt, at jeg accepterer 1001kr. Læser du hele tråden, skriver jeg også slåtil 1300kr, hvilket indikerer jeg ikke accepterer 1.000kr.
Fair du ikke vil byde. Der er ingen tvang
|
|
![]() |
|
O'Riley ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2009 Sted: Århus, Denmark Status: Offline Point: 171 |
HBO betyder højst bud over... som i salg til den der byder højst over den satte minimum grænse. Det er din ting, så du kan jo sætte den som du vil, men giver absolut ingen mening at sætte et HBO og når folk så byder, så siger du det ikke er nok...
|
|
![]() |
|
Lapsen36 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 10-August-2014 Status: Offline Point: 45 |
mit 7 indlæg omtaler slåtil pris,
|
|
![]() |
|
Skulle vi finde vej til topic?
|
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6515 |
Så fjern dit HBO da det absolut ingen betydning har. Og så skriv køb den her for 1300.
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
Hvis I Du/I ønsker at byde, s¨lad være med at kommentere.
Mit HBO er 1.000, om du kan lide det eller ej. Højst bydende over. Du har budt 1050kr, hvilket jeg skriver er noteret. Om jeg accepterer buddet, er noget jeg selv finder ud af!
|
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6515 |
Jeg trækker budet. Da du ikke helt har fanget budskabet. Held og lykke med salget
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
jakobbirk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 170 |
Trykkede også ind for at overveje bud, men det vil jeg da nu holde mig fra.
HBO = højeste bud over, det vil sige at kommer der et bud på 1001, så har du altså på forhånd accepteret det som et bud du vil sælge til, hvis der ikke er andre højere. Det er helt fair hvis du ikke har besluttet dig for en pris, men så kan du altså ikke benytte termen HBO.
Redigeret af jakobbirk - 24-August-2014 kl. 19:42 |
|
![]() |
|
Jamen, så lad du være med det. Det står dig frit for
|
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
kan godt se det er os som potentionelle køber der er helt galt på den når du som sælger bruger HBO (Højest bud over) og ikke vil accepterer hvad der indebærer
|
|
![]() |
|
Stop nu med det HBO, og kom videre. Jeg HAR hørt Jeres mening. Jeg acceptere ikke buddet på 1050, som salgs interessant. Videre
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |