|
SOLGT |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Jeppo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-April-2012 Status: Offline Point: 66 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-September-2014 kl. 01:42 |
SmartWi II inklusiv 4 client-kort og strømforsyning sælges.
![]() Pris: 800kr + porto Redigeret af Jeppo - 19-September-2014 kl. 10:45 |
|
![]() |
|
trikker ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 314 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Fungerer sættet med DVB-T2 ( Boxers HD kanaler) ?
|
|
![]() |
|
Det skulle det gerne, så længe du har et CI+ modul. |
|
![]() |
|
op
|
|
![]() |
|
soren_b ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 501 |
Hej
Hvad er årsagen til at du sælger? jeg ku' godt være interesseret skal bare havde overbevist konen ![]() \Søren
|
|
![]() |
|
Jeg har brugt sættet til Boxer, men skifter til tv fra Waoo, så det er ikke så aktuelt mere. |
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6515 |
Kan du forklare hvad præcis det bruges til for en nybegynder
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
Det bruges til at splitte dit Boxer, YouSee, Stofa osv. kort, så du kan bruge det i flere fjernsyn/modtagere. |
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6515 |
okay super.. kan det skæres endnu mere udi pap... Altså så man slipper for tvillingekort til yousee eller hvordan... er stadig ikke helt med på hvordan
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
Jeg ved ikke hvad et tvillingekort er, men en SmartWi gør det muligt at bruge ét kort i flere modtagere på én gang. Det fungerer ved, at man putter sit kort i base-stationen og et eller flere client-kort i modtager-udstyret. Koderne fra kortet bliver så sendt trådløst fra basen til clienterne, og man kan decode kanaler på flere modtagere på én gang, uden at skulle bruge flere kort fra sin udbyder. |
|
![]() |
|
laursen ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4056 |
@forzajuve:
Se evt. også (ældre) anmeldelse af SmartWi 2 her på sitet: http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articleid=4452 |
|
![]() |
|
Gooferen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-April-2006 Sted: Århus Status: Offline Point: 505 |
Vil anbefale dig at sætte prisen ned til 650-700 kr.
Hvis du gør det, vil jeg klart anbefale folk at tage imod tilbuddet. Jeg har netop selv købt et smartwi dog kun med 3 kort, men det fungere perfekt med Boxertv og dvb-t2 er heller ikke noget problem. Jeg gav selv 500 kr for et brugt sæt, dog kun 3 kort. Et løst kort vil som nyt koste ca 250 kr.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |