recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SOLGT
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SOLGT

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Jeppo Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-April-2012
Status: Offline
Point: 66
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jeppo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: SOLGT
    Sendt: 11-September-2014 kl. 01:42
SmartWi II inklusiv 4 client-kort og strømforsyning sælges.

Pris: 800kr + porto

Redigeret af Jeppo - 19-September-2014 kl. 10:45
Til top
trikker Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-August-2008
Sted: Denmark
Point: 314
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér trikker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2014 kl. 13:13
Fungerer sættet med DVB-T2 ( Boxers HD kanaler) ?
Til top
Jeppo Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jeppo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2014 kl. 13:54
Oprindeligt skrevet af trikker trikker skrev:

Fungerer sættet med DVB-T2 ( Boxers HD kanaler) ?

Det skulle det gerne, så længe du har et CI+ modul.
Til top
Jeppo Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jeppo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2014 kl. 14:43
op
Til top
soren_b Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Januar-2006
Point: 501
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér soren_b Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2014 kl. 16:20
Hej 

Hvad er årsagen til at du sælger? jeg ku' godt være interesseret skal bare havde overbevist konenWink

\Søren
Til top
Jeppo Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jeppo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2014 kl. 17:02
Oprindeligt skrevet af soren_b soren_b skrev:

Hej 

Hvad er årsagen til at du sælger? jeg ku' godt være interesseret skal bare havde overbevist konenWink

\Søren

Jeg har brugt sættet til Boxer, men skifter til tv fra Waoo, så det er ikke så aktuelt mere.
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Point: 6515
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2014 kl. 18:46
Kan du forklare hvad præcis det bruges til for en nybegynder
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
Jeppo Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jeppo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2014 kl. 18:48
Oprindeligt skrevet af forzajuve forzajuve skrev:

Kan du forklare hvad præcis det bruges til for en nybegynder

Det bruges til at splitte dit Boxer, YouSee, Stofa osv. kort, så du kan bruge det i flere fjernsyn/modtagere.
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Point: 6515
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2014 kl. 19:29
okay super.. kan det skæres endnu mere udi pap... Altså så man slipper for tvillingekort til yousee eller hvordan... er stadig ikke helt med på hvordan
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
Jeppo Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jeppo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2014 kl. 19:38
Oprindeligt skrevet af forzajuve forzajuve skrev:

okay super.. kan det skæres endnu mere udi pap... Altså så man slipper for tvillingekort til yousee eller hvordan... er stadig ikke helt med på hvordan

Jeg ved ikke hvad et tvillingekort er, men en SmartWi gør det muligt at bruge ét kort i flere modtagere på én gang.
Det fungerer ved, at man putter sit kort i base-stationen og et eller flere client-kort i modtager-udstyret. Koderne fra kortet bliver så sendt trådløst fra basen til clienterne, og man kan decode kanaler på flere modtagere på én gang, uden at skulle bruge flere kort fra sin udbyder.
Til top
laursen Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen
recordere.dk teamet

Oprettet: 02-Januar-2004
Point: 4056
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér laursen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2014 kl. 11:33
@forzajuve:
Se evt. også (ældre) anmeldelse af SmartWi 2 her på sitet:
http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articleid=4452
Til top
Gooferen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2006
Sted: Århus
Point: 505
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gooferen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2014 kl. 12:56
Vil anbefale dig at sætte prisen ned til 650-700 kr.

Hvis du gør det, vil jeg klart anbefale folk at tage imod tilbuddet.

Jeg har netop selv købt et smartwi dog kun med 3 kort, men det fungere perfekt med Boxertv og dvb-t2 er heller ikke noget problem. Jeg gav selv 500 kr for et brugt sæt, dog kun 3 kort.

Et løst kort vil som nyt koste ca 250 kr.
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu