|
Solgt |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Djarnis ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 123 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-September-2014 kl. 17:32 |
Sælger denne boks - Alle 9 sæsoner + I wan't to Believe filmen.
Perfekt stand - kun set en enkelt gang. Det er denne boks: Der er danske undertekster. Pris idé 400 kr. + evt. porto Befinder sig i Hvidovre. Redigeret af Djarnis - 19-September-2014 kl. 20:25 |
|
![]() |
|
MF1971 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 512 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hejsa, den vil jeg da gerne købe :-) Jeg solgte min boks for et stykke tid siden og har senere fortrudt. Jeg bor i Brøndby og kan hente selv ....
|
|
Mvh
Michael/MF1971 Pioneer PDP-LX5090H | Pioneer BDP-LX91 | Pioneer SC-LX90 | Denon DCD-2010AE | Dali Helicon 800 MK2 | Dali Helicon C200 MK2 | Dali Helicon W200 | B&W ASW855 |
|
![]() |
|
Djarnis ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 123 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sender dig en privat besked Michael :-)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |