|
Solgt... |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Jakabov ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Vodskov Status: Offline Point: 1330 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-September-2014 kl. 22:22 |
Grundet Xbox One køb vil jeg gerne have vurderet/solgt min trofaste Xbox 360 Slim 250GB. Er ca. 3 år gammel og har altid virket uden problemer. Udover en masse spil medfølger der også 3 stk. wireless controllere og en røvfuld spil, en del af dem er i folie.
Har original emballage til den. Kan godt sendes for købers regning, ellers kan den afhentes i Vodskov lidt nord for Aalborg. Sig til hvis der er spørgsmål. Se billeder af spil og tilbehør her; http://imgur.com/a/wFEF0 Redigeret af Jakabov - 28-September-2014 kl. 17:33 |
|
![]() |
|
O'Riley ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2009 Sted: Århus, Denmark Status: Offline Point: 171 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
vil gætte på du kan få omkring 1200-1500 kr
|
|
![]() |
|
Jakabov ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Vodskov Status: Offline Point: 1330 |
Ok. Var også det leje jeg satsede på.
Folk skal være velkomne til at komme med et bud. Har også en del købte download-titler, nogen af dem kan muligvis flyttes til en ny bruger. |
|
![]() |
|
Ingen der mangler en fin 360-pakke?
|
|
![]() |
|
Skal vi prøve med 1300 kr?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |