|
Solgt |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Giffel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2007 Sted: Haderslev, DK Status: Offline Point: 1221 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bare i orden ![]() Skriver PM til lahan. Redigeret af Giffel - 31-Januar-2015 kl. 09:20 |
|
LG OLED C1 77" Denon AVR-X2800H Synology DS916+ ATV 4K 3. gen |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Må man spørge, hvorfor du ikke får den brugt? Jeg købte min i sommers, og har været ovenud tilfreds med den. Fik ellers mange advarsler om softwarefejl og børnesygdomme, men har intet oplevet. Min eneste anke er, at den kun holder strøm i 1-2 uger. Men jeg kommer også fra en Harmony One, som kunne holde strøm i månedsvis. Denne her lader så bare på 30 minutter, hvor den gamle skulle bruge timevis på det.
|
|
![]() |
|
Giffel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2007 Sted: Haderslev, DK Status: Offline Point: 1221 |
Kan bare ikke vænne mig til at bruge touch skærmen, er mere til rigtige knapper ![]() Så jeg bliver ved min Harmony smart control ![]() |
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Udover touchskærmen, så kan de vel også det samme? De har også begge den WIFI puk, som sender IR ud i stuen, ikke?
Men der var også touchskærm på min gamle Harmony One, så måske det er derfor, jeg har det nemmere med den :) Nå, men det var også et sidespor. Held og lykke med salget.
|
|
![]() |
|
Ja du har ret, det er touchskærmen der er den store forskel, ellers kan de jo faktisk det samme. |
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |