|
Solgt |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Sylvest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 894 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-Februar-2015 kl. 15:28 |
SOLGT Popcorn Open Hour Chameleon 4K afspiller sælges. Den kører android og man kan installere både XBMC, Plex og spille Candy Crush på den :-) Den er købt i sidste uge direkte hos Popcorn-Hour og kvittering og original emballage medfølger. Pris ide: 800,- Befinder sig i Ørestaden, København Se alle specifikationer her: Jeg sælger den fordi det er et fejlkøb og i stedet for at bruge tid på at returnere den til Tyskland så tænkte jeg, at der kunne være nogen herinde som var interesseret. < ="cosymantecnisbfw" co="cs" id="SILOBFWID" style="width: 0px; height: 0px; display: block;"> Redigeret af Sylvest - 17-Februar-2015 kl. 06:19 |
|
.
|
|
![]() |
|
Hustler ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 105 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
vil jeg godt købe til 800kr.Kan den sendes?
|
|
![]() |
|
Sylvest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 894 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har netop sagt ja til en anden. Hvis han springer fra så kontakter jeg dig. < ="cosymantecnisbfw" co="cs" id="SILOBFWID" style="width: 0px; height: 0px; display: block;"> |
|
.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |