|
Solgt |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
PS. Enhederne er også sat til salg andetsteds.
|
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
Hvordan så det ud med emballagen, hvis der skal sendes? Byder man i blinde i forhold til det andet sted de også er til salg eller linker du til det eller opdaterer på tværs med bud?
|
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
Gratis forbrugerinformation
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
Jeg har fået en PB herinde med bud for begge enheder på 1100 pp.
Det er brugeren "Slumbert" som er højestbydende indtil videre.
|
|
![]() |
|
knightq ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-Maj-2015 Status: Offline Point: 2 |
Hvis du er interesseret i at sælge dem separat. byder jeg 650+pp for touch'en
|
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
1.150 plus porto for Touch og Radio - antager at det kan pakkes forsvarligt - nu har Slumbert også lidt tid til at byde over :-)
|
|
![]() |
|
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
Det vil jeg gøre :-) 1200 pp
|
|
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
|
![]() |
|
Fint nok :-)
|
|
![]() |
|
Sættet har også været til salg på HOL. Der blev budt 1400pp kl. 22.55. Køber har fået 24 timer til at reagere på min mail. Hvis han/hun ikke svarer inden for deadline, ryger den til Slumbert for 1200pp.
|
|
![]() |
|
Du er selvfølgelig i din gode ret til at handle som du lyster, men synes det er lidt dårlig stil at afholde en auktion hvor folk byder i blinde og reelt tror de er højestbydende... - prøvede i går aftes at finde de øvrige steder du havde sat til salg, da du ikke ville svare på det, men kunne ikke se nogle nyere Squeezebox-annoncer nogle steder (heller ikke på hol)...
|
|
![]() |
|
skare ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Maj-2006 Sted: Vejle, Denmark Status: Offline Point: 293 |
Helt enig med tipsen.
Samme som afholdt mig fra at byde yderligere. Giver ikke mening når man ikke ved hvad man byder imod. Kunne iøvrigt heller ikke finde annoncen på hol.dk |
|
![]() |
|
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
Jeg forventede egentligt at du helt automatisk opdaterede denne tråd, hvis der kom bud på andre sider.
|
|
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |