|
Solgt |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ukke: Jeg har ikke fundet den annonce som du har lagt på HOL.dk og hvis jeg skal være ærlig så tror jeg ikke på at den eksisterer. Hvis jeg tager fejl, så undskylder jeg. Det er vel ikke specielt svært for dig at dokumentere?
Det undrer mig meget at du ikke har opdateret denne tråd med bud fra andre steder. Du var meget hurtig til at skrive det bud jeg havde sendt på PB ind i tråden. Hvis du ikke vil sælge til 1200, hvorfor skriver du ikke en mindstepris i annoncen. Nu ved jeg ikke om du mangler lidt erfaring med at sælge ting, men jeg kan kun anbefale at du i fremtiden spiller med helt åbne kort og ikke, som Tipsen skriver nægter at oplyse hvor varen ellers er til salg.
|
|
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
Lidt besynderlig og uheldig adfærd i denne tråd - ærgeligt...
|
|
![]() |
|
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
Underligt at det er fra en bruger med så mange indlæg og så mange år på siden.
Redigeret af slumbert - 20-Maj-2015 kl. 12:28 |
|
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |