|
SOLGT |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
stenergut ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 383 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er det man kalder en 'teaser' :)
|
|
![]() |
|
SKYLINE ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Juni-2006 Sted: 4300, Denmark Status: Offline Point: 111 |
Jamen der er budt 1000 kr. afhentet for det hele. Selv om det er ret billigt har jeg egentlig accepteret buddet, men hvis køber springer fra skal jeg nok vende tilbage :-)
|
|
![]() |
|
stenergut ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 383 |
Øv :)
|
|
![]() |
|
Grymok ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-Maj-2013 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 340 |
Blev det solgt?.
Ellers er jeg stadigvæk interesseret i en del af dem :)
|
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3793 |
Jeg ville også gerne vide on du fik solgt alt:)
|
|
![]() |
|
SKYLINE ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Juni-2006 Sted: 4300, Denmark Status: Offline Point: 111 |
Hejsa
Det er endnu ikke lykkedes at få en aftale om afhentning i hus, så hvis der er nogen der er interesseret i dem tager jeg hermed mod bud igen. Jeg ser helst at jeg kommer af med alle sammen ad en gang, så bud på dem samlet vægtes højere...
|
|
![]() |
|
liboltski ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Juli-2013 Status: Offline Point: 111 |
jamen så byder jeg da en 1000 afhentet :)
|
|
![]() |
|
Det er noteret...
|
|
![]() |
|
DVDO ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2012 Status: Offline Point: 645 |
Solgt ?
|
|
![]() |
|
Nej ikke endnu
|
|
![]() |
|
Hvis der ikke er kommet nogen højere bud inden i morgen fredag aften kl 20 så ryger de til liboltski
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |