|
Solgt |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
reras84 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-Juli-2011 Status: Offline Point: 102 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
jesperms ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-November-2006 Sted: 8643 Ans Status: Offline Point: 167 |
Ser fin ud, går ud fra at papirene på billedet er dokumentation?
|
|
![]() |
|
Ja det er det
|
|
![]() |
|
jesperms ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-November-2006 Sted: 8643 Ans Status: Offline Point: 167 |
Ka jeg få den for 2000,- vil jeg godt hente den fredag eftermiddag. Er du med på den?
|
|
![]() |
|
Ja hvis den ikke er afsat inden, så er det helt fint med mig. Hvor bor du?
|
|
![]() |
|
8643 Ans, så har pænt langt
![]() |
|
![]() |
|
Desværre ikke. Jeg kan dog sagtens sende den hvis det er?
|
|
![]() |
|
Har jeg det lidt skidt med når jeg ikke kender dig, sorry... Du forventer vel at pengene blir overført inden du vil sende?
|
|
![]() |
|
thor-thor ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
Hvad er det lige der sker for HQgeN?
Først har han budt 2000 og så sender han: "Har lige fundet en til 1800, så vender lige tilbage når jeg har fået svar om jeg får den :) men send en PM" !! Håber da ikke der er ved at komme DBA tilstande herinde, så man ikke kan regne med bud etc..... |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |