recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SOLGT!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SOLGT!

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
maxim27 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 08-Februar-2008
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 46
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér maxim27 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: SOLGT!
    Sendt: 22-Juli-2015 kl. 14:14
Hej med jer.

Jeg sælger denne lækre Onkyo TX-NR 1030 surround receiver. Den er HELT ny og uåbnet og derfor ubrugt. Den har det nye Dolby Atmos, 9.2 kanaler og 185w, THX Select 2 godkendelse, DTS Neo:X™ upmixing, 4K video upscaling, ISF video calibration og meget meget mere.

Den sælges pga jeg vil prøve noget nyt på et senere tidspunkt, og vi har brug for penge da hele vores tag skal udskiftes på den ene side.
Hvorfor den er HELT NY er pga min gamle Onkyo gik i stykker, så jeg sendte den til Onkyo og de kunne/ville ikke reparere den og tilbød denne helt nye i stedet med 2 års garanti.

Ingen kvittering men det har ingen betydning da de 2 års garanti er direkte fra Onkyo EU/DE, Jeg kan fremvise mine mails med min kontakt person som garanterer 2 years warrenty. Jeg har sent receiverens Seriel ind så de har den i systemet så garantien er aktiveret og hvis der sker noget kontaktes de bare med seriel nummeret :-). Ellers svarer de hurtigt på deres facebook support og de kan sige god for det.

Nypris 11500 kr
Sælges for 10000 kr
Bud modtages, selvom jeg synes det er en god rabat :-)

Den kan både sendes og afhentes. Afsendelse koster ca mellem 240-270kr med pakke.dk, vi kan evt deles om forsendelsen eller jeg betaler den, men det kommer an på salgsprisen.

Bor
2100 Købenavn Ø
Hvis sms er nemmere skriv en privat besked så får i nummeret.

Redigeret af maxim27 - 29-Juli-2015 kl. 10:59
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu