|
Solgt |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Tarkin ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 08-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 939 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-September-2015 kl. 10:43 |
Solgt Redigeret af Tarkin - 11-November-2015 kl. 10:40 |
|
![]() |
|
Tarkin ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 08-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 939 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
bump
|
|
![]() |
|
Nedsat til 5.500,-
|
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6381 |
Jeg har en LX-77 og er meget glad for den
Det er vist meget begrænset med Dolby Atmos... og så er der alle de højttalere + kabler alle steder Jeg ville beholde den |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
elendil ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-Juni-2010 Sted: Lille skensved Status: Offline Point: 467 |
Alternativt kan du sætte den meget ned og lade mig købe den.
|
|
![]() |
|
Hvis jeg ikke kan få dette for den, beholder jeg den bare + køber en ny. Har holdt mig til Pioneer surroundreceivere i næsten 25 år, men er klar på at prøve noget nyt. Det bliver formentlig en af Denon's eller Marantz's topmodeller.
|
|
![]() |
|
I anledning af weekendens Hifi & Surround messe sælger jeg den for kun 5.000 kr.! Det er sidste chance. Ellers ryger den på loftet
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |